CTI "perełka"

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 25 mar śr, 2015 4:28 pm

No i po wymianie przepływki nadal problem z gasnącym-falującym silnikiem na zimno - dodatkowe powietrze okej...
Na rozgrzanym ładnie cyka :(

Do głowy przychodzi mi teraz czujnik temperatury. hmmm co może jeszcze być przyczyną?? HELP pogoda taka ze szok a stoi w warsztacie...

Jakieś pomysły ??

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2717
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: CTI "perełka"

Post autor: Lord Devil » 26 mar czw, 2015 1:35 pm

Czekaj stoi w warsztacie i mechanik nie potrafi sobie z tym poradzić?
Zmień warsztat.
Car Valeting, Car Detailing.

elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 26 mar czw, 2015 4:20 pm

więc tak dzis po sugestii Lorda Devila :P zamieniłem swoją osobistość warsztatową na "normalny serwis samochodowy"

Winowajcą jest zawór z BIMETALEM - i niech mi ktoś teraz powie... jak to sie nazywa... bądź poda numer części - nie bylo czasu na wykręcanie bo muszę się autem poruszać(zjazd na studia) - jest to OBY ostatnia część do wymiany.

Dziś wskoczył nowej filtry. Oraz czujniki. - efekt odzyskał moc(ostatnio myślałem że żwawiej się nie będzie wkręcał a tu proszę!) - dodatkowo wlałem mu preparat do przeczyszczania wtrysków itd. W weekend mam dłużą trasę to się przyda.

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2400
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: CTI "perełka"

Post autor: 2mouse » 26 mar czw, 2015 8:07 pm

elvispro pisze:Winowajcą jest zawór z BIMETALEM - i niech mi ktoś teraz powie... jak to sie nazywa... bądź poda numer części - nie bylo czasu na wykręcanie bo muszę się autem poruszać(zjazd na studia) - jest to OBY ostatnia część do wymiany.
Zawór powietrza dodatkowego, 0 280 140 175. Gość z Etermotu będzie miał i nie będzie to tanie. Można w prosty sposób ominąć, tyle, że będziesz miał dodatkowy przełącznik na desce, rodzaj elektrycznego ssania 8)7

elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 26 mar czw, 2015 8:27 pm

Wielkie dzięki. Zasuwa powietrza dodatkowego. no parę stówek trzeba wyrwać z portfela! no ale jak mus to mus :)

elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 30 mar pn, 2015 5:21 pm

jak wygląda patent z elektrycznym ssaniem ??:> jakiś elektrozawór montujecie i przycisk w desce(otwieraj zamykaj) czy jak :>

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2400
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: CTI "perełka"

Post autor: 2mouse » 30 mar pn, 2015 7:04 pm

elvispro pisze:jak wygląda patent z elektrycznym ssaniem ??:> jakiś elektrozawór montujecie i przycisk w desce(otwieraj zamykaj) czy jak :>
Dokładnie tak. Zawór od TIG-a. Ale mam pewien pomysł co do ory i będę go rozbierał więc może będzie można go naprawić, lub przerobić. Poczekaj ze dwa dni.... :W

elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 30 mar pn, 2015 7:14 pm

spoko. Teraz się cieszę bieganiem wokoło auta... 10 km bez dachu i zaraz stop bo deszcz/z małym gradem i składania dachu :P

Czekam w napięciu

Poza tym przymierzam się do oleju:

Valvoline VR 1 RACING 10W60 5L
VALVOLINE MAXLIFE 10W40 5l
VALVOLINE DURABLEND 10W40 5L

od najdroższego do najtańszego... :> Na który sie zdecydować...

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2400
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: CTI "perełka"

Post autor: 2mouse » 30 mar pn, 2015 7:33 pm

elvispro pisze:Valvoline VR 1 RACING 10W60 5L
VALVOLINE MAXLIFE 10W40 5l
VALVOLINE DURABLEND 10W40 5L

od najdroższego do najtańszego... :> Na który sie zdecydować...
O olejach to i owo jest na forum. :W
VR 1 można polecić na co dzień i jest ok. pod warunkiem odpalania silnika w temperaturach powyżej zera. Przy upalaniu, po 40 km zlać i zutylizować. :twisted:
Maxlife zdaje się Orfi polecał. Na codzień ok. Nie upalać. :P
Durablend nigdy nie brałem pod uwagę, ale parametry ma tak słabe, że można sobie darować.
Ja na co dzień zalewam Motula X-cess 8100 5W40. Jako uniwersalny i odporny na dłuższą jazdę autostradową, można polecić. Nawet ostatnio wytrzymał piłowanko porządniejsze, i nadal organoleptycznie jest w porządku. Parametry też ma lepsze niż Maxlife. Niestety także wyższą cenę. Ale jest tańszy niż VR 1 8)

Generalnie, wg. mnie oszczędzanie na oleju, to najgorsza głupota, jaką sobie można wyobrazić. Nie mniej, spora jest rzesza zwolenników lania czegokolwiek z "olej" w nazwie i jeszcze będą się wykłócać. Na zdrowie... :D

elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 03 kwie pt, 2015 11:17 am

mam szanse do zakupienia piękne 14" felgi do puga nowe. tylko ET34... podejdą do mnie?? i czy aby nie za bardzo będą schowane??:>

grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 6895
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: CTI "perełka"

Post autor: grzesiek309 » 03 kwie pt, 2015 1:17 pm

Raczej nie wejdą :N Ale jak masz możliwość to przymierz :wink:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 03 kwie pt, 2015 1:30 pm

hmmm no własnię jade zobaczyć felgi 600 zł za 4 sztuki nowe! wiem do tego opony itd.(moje to trupy)

oto te felgi
http://olx.pl/oferta/felgi-aluminiowe-1 ... 59d14d6b78

Awatar użytkownika
Filipczak
Uzalezniony
Posty: 659
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: CTI "perełka"

Post autor: Filipczak » 03 kwie pt, 2015 1:33 pm

Jak dla mnie wizulanie zupelnie nie pasuja do 205

elvispro
Junior
Posty: 316
Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bełchatów

Re: CTI "perełka"

Post autor: elvispro » 03 kwie pt, 2015 1:37 pm

Pzypominam :P że teraz nie o gustach rozmawiamy a o tym czy nie będą miały problemów z zaciskami itd :P

Spokojnie stare SL-zostają. Te(nowe) mają być na co dzień :)

Awatar użytkownika
Filipczak
Uzalezniony
Posty: 659
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: CTI "perełka"

Post autor: Filipczak » 03 kwie pt, 2015 2:06 pm

Jak masz tarcze 247mm to powinny podejsc. Maja spore et wiec beda mocno schowane, ale jak belka jest zdrowa to obcierac nie powinny

ODPOWIEDZ