Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
-
RafGentry
- Moderator
- Posty: 8224
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, SRD...
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: RafGentry » 03 kwie pt, 2015 5:08 pm
Nie da się nie rozmawiać o gustach, jak zakładasz takie szkaradztwa
A dopiero co były fajne SL-ki 201 z oponami na sprzedaż u nas na forum...
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 04 kwie sob, 2015 12:23 pm
teraz rozglądam się za oponkami nowymi. i według serii powinny mieć szerokość 165/65/ hmmm teraz mam 185/60 ale jeśli już mam zmieniać to na z niższym profilem z 50-55 może być ta 165(dobrej marki polecając nankang AS-1 lub Ns-20) 165/55 moje chociaż produkcji 2010 przez to ze auto stało u poprzedniego wlasiciela popękały ;/ twarde... i na mokrej nawierzchni to strach jeździć.
http://allegro.pl/4x-opony-nankang-as-1 ... 17479.html
http://allegro.pl/4x-opony-letnie-nanka ... 45115.html
jakieś inne propozycje?:>
-
RafGentry
- Moderator
- Posty: 8224
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, SRD...
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: RafGentry » 04 kwie sob, 2015 12:36 pm
Nie za bardzo się mogę połapać w tym, co napisałeś, ale wszystkie CTI od początku do końca produkcji miały felgi 14-stki z oponami 185/60.
Jeśli na naklejce na lewych drzwiach masz 165/65 to bardzo się zdziwię. Choć oponka w takim rozmiarze oczywiście wejdzie na tą felgę bez problemu.
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 04 kwie sob, 2015 12:50 pm
hmmm tak mi wyskoczyło w wyszukiwarce :> że niby 165 montowali... może źle doczytałem i chodziło o CJ. hmmm więc 185/60 powiadasz no postaram sobie znaleźć o profilu 50-55.
Dzięki za info!
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 04 kwie sob, 2015 1:25 pm
Hankook Kinergy eco K425
185/55 R14 H 80
Padło na zakup oto tej opony

przemawiają ze nią testy itd. Polecana do mały aut
już na kołach!
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 21 kwie wt, 2015 3:13 pm
od czego są te bezpieczniki ?:> i jakie powinny być wstawione Panowie:P bo pojęcia nie mam...
mam 2 wstawione 25... a są miejsca na 4
Auto na ten moment oczekuje u fachmana na strojenie zaworów

-
Załączniki
-

-
MaciekD
- Junior
- Posty: 189
- Rejestracja: 30 cze pn, 2014 11:16 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 'Le Mans'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Post
autor: MaciekD » 21 kwie wt, 2015 11:42 pm
a nie od wentylatora chłodnicy ?
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 05 maja wt, 2015 4:37 pm
wiec tak fura po regulacji zaworów wymianie uszczelniaczy zaworów itd. Śmiga pięknie nowy olej QUARTZ Energy 7000 10W40. Po wymianie wszystkich uszczelek itd. Ładnie trzyma 900-950 obrotów na jałowym biegu jak się rozgrzeje. Zostaje kwestia regeneracji/wymiany zaworu powietrza dodatkowego przez co jak jest zimny falują mu obroty przez okolo 2 min. Niezbyt uciążliwe no ale cóż... Wybieram się w przyszłym tyg na szrot aut francuskich może dorwie jakieś gti bądź citroena Vise. To wyszarpie to cudo.
a oto lew w swojej jaskini.
-
Załączniki
-

-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 02 cze wt, 2015 4:50 pm
Dziś furka przeszła przegląd - było małe zakoczenie dla Panów że wszystko jest okej - przy okazji sobie oglądałem, dół i zawieszenie

Cycek!
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 03 cze śr, 2015 6:19 pm
niestety chyba z przyczyn rodzinnych będę musiał sprzedać - perłę ;/ jak to wiadomo z rodzinną wychodzi sie tylko dobrze na zdjęciu.
-
pilot-84
- Junior
- Posty: 489
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: pilot-84 » 03 cze śr, 2015 11:11 pm
Kurcze, szkoda. Nawet się nie spotkaliśmy, mimo że w Łodzi też urzędujesz. Przetrzymaj ciężkie czasy

205 CTI Mi16 1.9 XU9J4
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 04 cze czw, 2015 12:20 pm
cięzko będzie... zobacze póki co sie zastanawiam.
a oto dzis po myciu prezentowala sie perła

cieszy oko
-
Załączniki
-

-
Indjana
- Uzalezniony
- Posty: 612
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Indjana » 04 cze czw, 2015 3:21 pm
patrzę z zazdrością ;x
słuszne fele ;]
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 04 cze czw, 2015 5:53 pm
-
elvispro
- Junior
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Post
autor: elvispro » 07 lip wt, 2015 4:36 pm
dziś został zregenerowany zawór! - teraz muszę jechać na ustalenie zapłonu

- nie mam niestety lampy - ostatni problem do rozwiązania z silnikiem. jutro wskakują nowe tarcze i klocki. Coś czuje że tylko szykuje to dla kolejnego właściciela

) Jak coś mogę sie podzielić z doświadczeniem z regenerowania zaworu dodatkowego powietrza i jego ustawienia!