Wy...MIG...iwaczom mówimy stanowcze NIE !!!
Dlatego dziś w końcu się zawziąłem i umyłem autko, zaglądając mu w niezliczone dziury , zadolenia i inne mroczne zakamarki w poszukiwaniu rudej, reliktów dawnych lat i pozostałości po ewentualnych kolizjach
Efekt oględzin jest następujący :
1 - auto jest w 100% bezwypadkowe
2 - był malowany prawy bok, ale nie widzę powodów by szkalować malarza - robotę swoją zrobił bardzo dobrze, i wszystko wskazuje na to, ze miało to miejsce wieeele wiieele lat temu.
3 - są drobne ogniska korozji gdzieniegdzie, ale jest to wynikiem długiego okresu nieużytkowania go w Niemczech i w Polsce - stąd mały oryginalny przebieg 133 tys.
4 - auto nadaje się do gruntownego czyszczenia, choć może po zdjęciach tego nie widać
5 - niestety stanie nie wyszło mu na dobre bo troche kopci i wydaje mi się ze jak sie porządnie nagrzeje słychać delikatnie panewkę którąś. Mało mnie to stresuje, bo już mam na oku silnik do niego w Baaaardzo nienagannym stanie i w 300% pewny, więc jeśli moje obawy okażą się podstawne, to będę przekładał silnik.
6 - zawieszenie ciche, sprawne i dające dużo frajdy w porównaniu do zawieszenia XR
7 - do przeczyszczenia i zabezpieczenia przed śniedzeniem są wszystkie styki elektryczne w aucie
8 - do wymiany mam wkładkę zamka drzwi pasendzera, ale chyba skończy się to zakupem kompletu nowych zamków wraz ze stacyjką.
9 - drzwi nie mają śladu luzów na zawiasach.
10 - karoseria niestety ma kilka wgniotek małych, ale raczej nie będę sie nad nimi doktoryzował
11 - szyberdach pompuje, jest szczelny jak i reszta szyb również, ale nie zaszkodzi potraktować uszczelki smarem silikonowym.
12 - drzwi zamykają sie niemal tak jak w moim CTI, kto widział, wie o co chodzi

13 - do przejrzenia jest sterowanie szybami elektrycznymi - podejrzewam styki
14 - przydałoby się dać felgi do piaskowania i na proszek

15 - więcej grzechów nie pamiętam
Poniżej obiecane juz dawno zdjęcia - enjoy
