daro pisze:Nie do końca legalnie , we Francji jest już wyrejestrowane, a u nas nie zarejestrowane, czyli auto widmo. Dostałem już mandat za to i prawie skończyło się lawetą . Na wiosnę chcę zarejestrowac auto i teraz co robic na żółtych blachach czy białych Jakoś mi żólte nie pasują do 205tki Ale znowu nie muszę płacic cały rok OC,a auto w zimie nie jeździ.
Możesz zarejestrować na białe blachy i załatwić sobie zaświadczenie o historycznej wartości pojazdu, rzeczoznawcy z PZMotu ogarniają takie rzeczy 200-400 zł, i wtedy też nie musisz mieć ciągłości OC a blachy białe
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Mój Żółw jest w tym kolorze i na zdjęciach podobnie wpada w kremowy. I w miejscach osłoniętych przed słońcem widać różnicę koloru spowodowaną wiekiem. Lakier na klapę miałem dorabiany na podstawie kodu lakieru i wyszedł bielszy niż to co na budzie.
Widzialem tego puga na żywo i jest to jakis nietypowy kremowy. Najlepiej pojechać do mieszalni i juz oni sobie z tym poradzą
wytaptane z klawiaturki imobilizera z 205
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Dzięki za odpowiedzi, byłem w mieszalni z grillem dobrali komputerowo i wyszło że to EDW. Jutro wyciągam go z pod pierzynki, mycie, czyszczenie, zaprawki bo w sobotę jadę na zlot pojazdów retro