
CTI Podlaski Szwed
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI Podlaski Szwed
Dzisiaj odwiedził mnie Tonka81 i też już wie 

Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI Podlaski Szwed
W miniony weekend cti zawiózł mnie do Wrocławia i z powrotem
Podróż w obie strony bez żadnych nieprzewidzianych zdarzeń (chyba że coś pocztą przyjdzie
)
Auto żwawe, biegi wchodzą bez problemu, choć sprzęgło dość niskie. Płynów nie ubywa, choć ciut trzeba uszczelnić silnik (wymiana uszczelki pod pokrywą klawiatury i nowe simeringi na wałku załatwią sprawę)
Do tego trochę nowości w zawieszeniu poprawi komfort jazdy. Na drodze auto zachowuje się jak powinno, jest dynamiczne i żwawe. Dalsze prace przy cti trwają, choć auto od jakiegoś czasu służy jako daily. Muszę poznać wszystkie mankamenty i zalety

Podróż w obie strony bez żadnych nieprzewidzianych zdarzeń (chyba że coś pocztą przyjdzie

Auto żwawe, biegi wchodzą bez problemu, choć sprzęgło dość niskie. Płynów nie ubywa, choć ciut trzeba uszczelnić silnik (wymiana uszczelki pod pokrywą klawiatury i nowe simeringi na wałku załatwią sprawę)
Do tego trochę nowości w zawieszeniu poprawi komfort jazdy. Na drodze auto zachowuje się jak powinno, jest dynamiczne i żwawe. Dalsze prace przy cti trwają, choć auto od jakiegoś czasu służy jako daily. Muszę poznać wszystkie mankamenty i zalety

Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI Podlaski Szwed
W sumie to dobra kolejka zadaniowa. Najpierw pojeździć, rozjeździć, żeby wszystkie funkcje życiowe były w normie.
Najgorzej to zacząć remonty blacharsko-lakiernicze, a potem reanimować piękne zwłoki
Najgorzej to zacząć remonty blacharsko-lakiernicze, a potem reanimować piękne zwłoki
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich

Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
