205 XAD Multi Durisotti
: 19 sty sob, 2013 8:16 pm
Wyprawa po Multika ( 500 km) nastąpiła 1 grudnia 2012 . Z racji że braciak posiada autolawete którą co tydzień śmigamy do Helmutów wiec koszt to tylko samo paliwo i miłość braterska
Po przybyciu na miejsce i wstępnych oględzinach chciałem odpuścić sobie zakup bo okazało się że do zrobienia jest więcej niż myślałem
Ale korba do pugów zwyciężyła nad zdrowym rozsądkiem
Silnik odpalił od pierwszego strzału ale początkowo chodził nierówno , prawdopodobnie odpowiada za to przepustnica powietrza i sterowanie EGR , po paru chwilach było wszystko ok nie dymił .
Po wstępnych oględzinach okazało się że auto miało jakąś niewielką przygodę prawym przodem ale nieudolna naprawa przyczyniła się do korozji prawego nadkola .Podłoga jest w bdb stanie bez wykwitów rdzy . Prawy próg w środkowej części jest do wymiany bo pod warstwą baranka zamieszkała ruda i zrobiła swoje . Auto jest całe do malowania bo schodzi clar z kilku elementów .




Plany na początek to rozebranie auta i ogarniecie blacharsko lakiernicze i wymiana wszystkiego co trzeba .
Wizualnie z przodu wymiana zderzaka z dokładką GTI lub Ralle z tyłu również zderzak do wymiany .
Poszerzenia z Rally i felgi pucharowe .
Wnętrze wymiana licznika od TD i przeróbka deski pod Audio +Flock , trzeba również pomyśleć o wymianie siedzeń ale na co to jeszcze się okaże....
przyszłościowo swap silnika i zawieszenia ale to dopiero po zakończeniu odbudowy .
Auto będzie używane na co dzień więc w 100 % ma byś sprawne i dawać radość z jazdy ..


Po przybyciu na miejsce i wstępnych oględzinach chciałem odpuścić sobie zakup bo okazało się że do zrobienia jest więcej niż myślałem

Ale korba do pugów zwyciężyła nad zdrowym rozsądkiem

Silnik odpalił od pierwszego strzału ale początkowo chodził nierówno , prawdopodobnie odpowiada za to przepustnica powietrza i sterowanie EGR , po paru chwilach było wszystko ok nie dymił .
Po wstępnych oględzinach okazało się że auto miało jakąś niewielką przygodę prawym przodem ale nieudolna naprawa przyczyniła się do korozji prawego nadkola .Podłoga jest w bdb stanie bez wykwitów rdzy . Prawy próg w środkowej części jest do wymiany bo pod warstwą baranka zamieszkała ruda i zrobiła swoje . Auto jest całe do malowania bo schodzi clar z kilku elementów .




Plany na początek to rozebranie auta i ogarniecie blacharsko lakiernicze i wymiana wszystkiego co trzeba .
Wizualnie z przodu wymiana zderzaka z dokładką GTI lub Ralle z tyłu również zderzak do wymiany .
Poszerzenia z Rally i felgi pucharowe .
Wnętrze wymiana licznika od TD i przeróbka deski pod Audio +Flock , trzeba również pomyśleć o wymianie siedzeń ale na co to jeszcze się okaże....
przyszłościowo swap silnika i zawieszenia ale to dopiero po zakończeniu odbudowy .
Auto będzie używane na co dzień więc w 100 % ma byś sprawne i dawać radość z jazdy ..