Przedstawiam Wam następcę XR-ka

Pojechałem po niego z myślą o częściach do mojego XR-ka. Chciałem tylko parę gratów, a kupiłem całego

Trochę informacji o aucie:
Wersja- XR
Rok produkcji- 1992
Pojemność- 1124cm3
Przebieg- w momencie zakupu 199 000km
Pierwsza rejestracja w kraju- 29.12.2004r.
Kolor- Szary magnum- M1TA + naklejki trim-line
Wyposażenie- radio Blaupunkt z epoki, kiera raid, mały szyber- uchylany lub wyjmowany

Samochód kupiony od pierwszej właścicielki w kraju. Sprowadzony z Niemcowni w 2004 również od pierwszej właścicielki.
Do auta dostałem wszystkie książeczki, umowę kupna z niemcowni i inne świstki.
Po pobieżnych oględzinach, jeździe próbnej i ustaleniu ceny zdecydowałem się na całość

Na oględziny oczywiście nie pojechałem GTI, tylko zgniłym Polo polepionym na piankę montażową

Plan się powiódł- wyrwany za pińcet

Mechanicznie nie jest źle- do zrobienia końcówki drążków i hamulce tył. Silnik raczej w kiepskim stanie.
Samochód przez ostatni rok nie był użytkowany. Od roku nie ma przeglądu.
Blacharsko jest lepiej niż dobrze, do zrobienia tylko jeden okular, reszta w naprawdę świetnym stanie

Jako ciekawostkę dodam, że w samochodzie zamontowana jest kierownica raid, która montowana była miedzy innymi w lamborghini countach

Plany:
- zrobić okular i polerkę
- ogarnąć mechanikę- włożyć nowy silnik, belkę po regeneracji i co tam mu jeszcze potrzeba
- zagazować
- śmigać aż się koła ukręcą

Trochę fotek:
PS.
Po udanym zakupie zatrzymaliśmy się w Częstochowie u "nowak68".
Nowak stwierdził, że jak auto nie ma przeglądu to strach jechać takim brudnym więc zabrał się za umycie XR-ka


Takim sposobem XR-ek zaraz po zakupie został wypucowany. Nowak tak się rozpędził, że nawet tapicerkę chciał uprać- na szczęście go powstrzymałem i zamknąłem szyby

Dziękuję bardzo za miłe spotkanie, kawkę, umycie XR-ka, uszczelkę szybra i przejażdżkę automatem
