205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 23 kwie sob, 2016 4:12 pm

Dzieki za info.
To teraz inne pytanie.
Załóżmy ze w aucie nie było żadnych modyfikacji. Czy w takim przypadku można zakładać ze ten sam system był zamontowany tez z tylu na bębnach? Na ile prawdopodobne ze mogły być 2 różne systemy w tyl samym modelu?

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 01 maja ndz, 2016 4:16 pm

Z cyklu: Czemu takie slabe hamulce... Okładziny na szczękach brak..
Załączniki
WP_20160430_003.jpg

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 01 maja ndz, 2016 5:57 pm

jarema205 pisze:Piękny :)
Jaki masz kod lakieru? 8)7
Niestety w miejscu gdzie powinien być wpisany kod lakieru pod maską nie ma nic... Jest jakakolwiek inna możliwość sprawdzenia?

Indjana
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
Posiadany PUG: CJ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: Indjana » 01 maja ndz, 2016 6:10 pm

gargli pisze:
jarema205 pisze:Piękny :)
Jaki masz kod lakieru? 8)7
Niestety w miejscu gdzie powinien być wpisany kod lakieru pod maską nie ma nic... Jest jakakolwiek inna możliwość sprawdzenia?
Popatrz pod kątem pod światło, bo może wyblakł - u mnie tak jest.

Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4587
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: woocash » 01 maja ndz, 2016 7:44 pm

Jest możliwość sprawdzenia po numerze nadwozia, trzeba pisać do peugeot maila, tylko nie pytaj mnie jak i gdzie, jest info na forum.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 01 maja ndz, 2016 11:23 pm

Indjana: Patrzyłem, szukałem i pod kątem i pod światło i oczywiście przecierałem szmatką delikatnie by tylko wierzchnią warstwę kurzu zdjąć z nadzieją że może zobaczę... brak jakiegokolwiek śladu

woocash: dzięki za info, to forum jest mocno rozbudowane i jeszcze nie dotarłem do wszystkiego. Ale znajdę :) Na ten moment jest to mniej ważne, najpierw muszę mieś go na tyle sprawny by przeszedł przegląd. Później estetyka z lakierami etc,

P.S. znalazłem gdzieś w czeluściach internetów kody lakierów Peugeot. Może komuś się coś przyda

Dodatkowo link do strony głównej z podobną informacją:
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... dy_lakieru
Załączniki
kody kolorów.jpg

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 02 maja pn, 2016 9:32 pm

Cały weekend grzebania, co zrobione?

Wymieniona przednia szyba (pęknięta - kamień... :( )
Wymienione uszczelki przy drzwiach (przetarte od sposobu wsiadania poprzedniego właściciela... :| )
Wyciągnięte i wymyte plastiki z przedniego panelu (nie myte od nowości... :| )
Wymienione tylne chlapacze (nowe oryginalne prezentują się świetnie... 8) )
Zdjęte tylne emblematy "do odnowienia" :arrow: ( http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 83#p353670 )
Wymienione szczęki hamulców (nie zmieniane od nowości - poodklejane okładziny... :| )

Wrzucam dzisiaj tylko zdjęcie nowych szczęk, bo jeszcze zostało mycie przed prezentacją na forum :D

Nowe potencjalne problemy: falowanie na niskich obrotach (jakby nie działały wszystkie świece, do sprawdzenia jutro)

Od razu lepiej na sercu :)
Załączniki
WP_20160502_008_2.jpg

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: fila1223 » 02 maja pn, 2016 10:17 pm

ładnie to wygląda, koniecznie pokaż efekt końcowy :D

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 03 maja wt, 2016 10:57 pm

Nie mam za wiele nowych zdjęć, pogoda nie dopisała dzisiaj. Ale wrzucam 2 :)
Załączniki
WP_20160503_015_2.jpg
WP_20160503_011_2.jpg

Awatar użytkownika
Michau205
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 05 lut pt, 2016 8:58 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 GR 1.4, Partner 1.6hdi(służbówka) Vectra C 1.8 LPG(tyłkowóz)
Numer Gadu-gadu: 6307407
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: Michau205 » 21 maja sob, 2016 10:44 am

Mam takiego samego z tym samym silnikiem z 1992 roku bardzo miłe autko. W twoim bardzo ładny lakier. Nie wiem na ile jesteś zainteresowany 100% oryginalnością, na foto brak listew w zderzakach, ja miałem pomalowane jakimś tanim sprayem na czerwono i częściowo poniszczone, usunąłem je i oryginalne zatrzaski (widać u Ciebie na foto) i zamontowałem listwy ,,chrom'' samoprzylepne już blisko rok temu i wygląda jak pięknie wypolerowana oryginalna listwa alu, koszt 40PLN za 4m listwy w Norauto (w necie pewnie jeszcze taniej). Takie rozwiązanie ja mam i polecam, ale wiadomo są różne podejścia do tych spraw :) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4587
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: woocash » 21 maja sob, 2016 12:58 pm

Oryginalna listwa nie jest alu... To nierdzewka.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 23 maja pn, 2016 12:18 am

Autko bardzo fajne, jestem zadowolony. Kolor bardzo mi się podobał i dlatego (dla wyglądu zewnętrznego) zdecydowałem się zakupić to auto. Środek to "bieda" jak na GR przystało wiec zastanawiam się co z nim dalej zrobić: zachować w biedzie czy zabawić się inaczej. Zobaczymy. Najpierw ma jeździć, hamować + zawieszenie sprawne (by była frajda z jazdy i posiadania :) ) dalej elektryka + estetyka (chyba że uda się w międzyczasie małe elementy tanim kosztem poprawić n.p. emblematy, chlapacze etc. )

Listwy na zderzak mam oryginalne, zdjąłem by zająć się samymi zderzakami, ale w weekend majowy nie udało mi się skończyć wszystkiego. Właśnie odnowiłem emblematy, założę jedno i drugie i wrzucę jakieś foto

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 23 maja pn, 2016 11:42 pm

Hej,
mam dziwną sytuację o której już wspominałem jako "nowe potencjalne problemy". Ostatnimi czasy (weekend majowy) bawiłem się z hamulcami, wiec przy okazji dałem trochę popalić autku by sobie przypomniało jak to się robi 8)7 Po całej akcji (kompletnie bezproblemowej) wyłączyłem silnik, tego samego dnia jak chciałem go przestawić to pierwszy raz zauważyłem że coś jest nie tak. Jako że pogoda nie przypasowała nie miałem możliwości przeanalizowania od razu. Zostawiłem go i "wróciłem do ligowej szarzyzny" w oczekiwaniu na dogodny czas by znów pobawić się PUG-iem.
Dzisiaj jak powiedziałem mu "cześć", odpowiedział mi ładnym bezproblemowym zapłonem i stabilna pracą na biegu jałowym (nowy akumulator + nowy silniczek krokowy: działa). Okazało się że koleżka 205 nie ma wolnych obrotów. Po minimalnym naciśnięciu na gaz jest falowanie (jakby nie działało pół garów), po naciśnięciu mocnym gaśnie, wiec uzyskanie wysokich obrotów graniczy z cudem. Reasumując nie da się ruszyć.

Chcę wymienić świece + filtr paliwa. Co jeszcze wg Was powinienem sprawdzić jeśli to nie przyniesie rezultatu?

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 24 maja wt, 2016 10:36 pm

nareszcie ładna pogoda i można było dopieścić PUGa z zewnątrz. Odnowione emblematy na miejscu, listwy ozdobne wróciły na swoje miejsce, plastiki dopieszczone. Efekt końcowy widać poniżej :) Mnie się podoba :)

Ale żeby nie było różowo.. Nie udało mi się dzisiaj usunąć problemu z niskimi obrotami. Po wykręceniu świec okazało się że działały poprawnie tylko dwie środkowe. Z dwu bocznych: jedna była cała czarna a jedna mokra. Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa. Efekt: trochę lepsza praca silnika (da się wejść na wyższe obroty przy rytmicznym wciskaniu gazu - czyli poprawa) ale problemu to nie usunęło. Mam zamiar jeszcze wymienić kable, się zobaczy..
Załączniki
WP_20160524_007 - Kopia.jpg
WP_20160524_004 - Kopia.jpg
WP_20160524_003 - Kopia.jpg

Awatar użytkownika
gargli
Nowicjusz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie pt, 2016 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji

Post autor: gargli » 05 cze ndz, 2016 8:32 am

Rozglądam sie za alufelgami do mojego GRa. Oryginalnie w GR to chyba tylko kapsle były (nie widziałem nigdy innych zdjęć) wiec nie chce żeby fele raziły w oczy a tylko by dopełniły wygląd. Powiedzcie mi, które z produkowanych dla 205 najlepiej by pasowały do mojego GR?

ODPOWIEDZ