CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
Vroobell205
Junior
Posty: 436
Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED

Post autor: Vroobell205 » 23 sie wt, 2016 1:36 pm

Filipczak pisze:Pasuje p&p? Tez bede musial sie porozgladac za silownikiem w najblizszym czasie
Tak. Trzeba tylko zamówić oczka bo standardowo są miseczki.

Awatar użytkownika
Vroobell205
Junior
Posty: 436
Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED

Post autor: Vroobell205 » 05 lis sob, 2016 6:28 am

Co prawda sezon na Cabrio już zamknięty ale w temacie CTI drobne ruchy zostały poczynione. Mianowicie za sprawą kolegi nowaka68 padła inicjatywa pomocy z aparatem zapłonowym. Mariusz podesłał mi 3 swoje aparaty na podmianę lub ewentualne podmianki. Z tego miejsca raz jeszcze wielkie dzięki za gest, pamięć i empatyczne podejście do tematu!
Właściwie zaraz po zakupie CTI na liście spraw do zrobienia było zregenerowanie UFO od aparatu. Nie chciałem jednak wyjmować starego przyspieszacza, wysyłać do regeneracji, a później męczyć się z wsadzeniem tego we właściwy sposób. Raz już przechdzilem tą drogą i ciągle mam w pamięci ile było przy tym gimnastyki. Kamkiller podpowiedział żeby spytać w serwisie Bosch jakie inne numery tych aparatów się krosują i tak też zrobiłem. Zapytałem przy okazji o nowy aparat i jego cenę. Dostępne jest nawet nowe urządzenie. Koszt to około 860zł. Ostudziło to mój zapał nieco.
Ciągle jednak problem z dziurawą membraną pozostawał nierozwiązany. Od czego jednak ma się kolegów?!
Grzesiek309 po raz kolejny nie zawodzi. Wyszabrował aparat z 405 w stanie idealnym jak na 27-letnie standardy i poratował tym samym moje zawory.
Temat poszukiwań aparatu uważam za zamknięty (dopóki oczwiscie ten wyżyje). Kolejne czynności będą realizowane na bieżąco, o czym postaram się pisać w wątku.


Edit:
27.04.2017r.
Dziś została wstawiona sekwencyjna instalacja gazowa.
Mam bardzo dobre zdanie na temat instalacji lpg do silnika 1.9 po przejechaniu już blisko 35000km automatic'iem więc jak tylko uzbierala się kwota na instalację, nie zastanawiałem się zbyt wiele.
Tym razem została wstawiona większą butla, mocniejszy reduktor, polskie wtryski ale ten sam komputer i wlew również po staremu.
Jestem przekonany ze posłuży jeszcze lepiej.
Załączniki
IMAG1345.jpg
IMAG0904.jpg

Awatar użytkownika
nowak68
Peugeot 205 Master
Posty: 2545
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED

Post autor: nowak68 » 02 cze pt, 2017 8:46 am

Może zapodasz jakieś foty ze słonecznego pleneru? :wink:
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987

Awatar użytkownika
Vroobell205
Junior
Posty: 436
Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: CTI 1.9 z 1989r. ROZGRZANY SZWED

Post autor: Vroobell205 » 02 cze pt, 2017 6:34 pm

Jako że duża część zdjęć w moim telefonie aktualnie to fotki mojego 4 miesięcznego synka, to też i nie mam w czym przebierać jeśli chodzi o plenery. Są co prawda jakieś ujęcia ale nie nazwał bym ich szczególnie udanymi. Postaram się to odmienić już w ten weekend. Póki co autem jeżdżę na codzień bo takie założenie było, że jak tylko się ociepli to CTI wchodzi do użytku stałego. Rok temu auto trafiło do mnie w stanie zakocurzenia i stąd to opóźnienie w jego eksploatacji. Nie udało się rok temu zbyt wiele nim pojeździć. Dopiero w 2017 autko śmiga jak przystalo na 205. Dostało między innymi nowy zestaw sprężyn JAMEX -40mm + Monroe Reflex olej/gaz.
Załączniki
P_20170627_205712_vHDR_On_1.jpg
IMAG1434.jpg
IMAG1472.jpg
IMAG1445.jpg
IMAG1473.jpg
IMAG1483.jpg
IMAG1494.jpg
IMAG1327.jpg

ODPOWIEDZ