GTI Export - grafit w krainie granitu

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Indjana
Uzalezniony
Posty: 506
Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
Posiadany PUG: CJ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: Indjana »

Spoko, że Mariusz daje te zdjęcia i całą historię dopiero jak sprzedał ;p
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: nowak68 »

Jako przerywnik wrzucę trzy zdjęcia już po remoncie.
To na mostku, to pierwsza przejażdżka próbna z warsztatu :)
To z widokiem, to pierwszy spot w jakim GTI brał udział :)
To z zamkiem w tle, bo ktoś z forum miał w tym miejscu podobne /Bananowiec?/
Załączniki
moje z telefonu 1079.jpg
moje z telefonu 1227.jpg
moje z telefonu 1474.jpg
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: krzyska »

Masz foty ze zlotu w Bełchatowie? Tego pierwszego po uruchomieniu i na spękanych oponach :wink:
GTI_Efekt Masy Obrazek
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: fila1223 »

czyżby to było foto z naszego spotu jak jeszcze saxo miałem ? :D
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: nowak68 »

O fotach na zlocie w Bełchatowie nie myślałem :) Byłem tak szczęśliwy że tam sie znalazłem z gti i jeszcze dostałem puchar za najstarszego peugeota że przez myśl mi nie przeszło cokolwiek focić :)
Potem myślałem o tym czy uda mi się wrócić do domu :wink:
A tyle jest w necie z tego zdarzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=A32mabgzbs0


Fila: tak to wtedy byłeś saxo :Y
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Awatar użytkownika
kojot662
Junior
Posty: 279
Rejestracja: 25 gru śr, 2013 2:16 am
Posiadany PUG: 205 xs
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gorlice

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: kojot662 »

Super autko... gratulacje :-D

tapatalk. P-8
peugeot 205 1.4 xs
Awatar użytkownika
allman1
Uzalezniony
Posty: 714
Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: allman1
Lokalizacja: Leszno

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: allman1 »

No i wreszcie auto ma zasłużony temat! Gratulacje!
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: 2mouse »

helterskelter pisze:Na tą chwilę do ogarnięcia jest gaśnięcie auta na zimnym silniku.
No właśnie... :)
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... =2&t=30719
To ci jest potrzebne.... :P
Awatar użytkownika
helterskelter
Junior
Posty: 194
Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WP

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: helterskelter »

Czytałem, czytałem :)
Jednak muszę sprostować informacje o objawach, które trapią auto. Wstępna diagnoza wynikała z obserwacji poczynionych jeszcze w Częstochowie, ale wtedy silnik, jak się później okazało, nie był zimny, bo Mariusz właśnie wrócił z myjki :D
Po miesiącu eksploatacji auta wiem już, że:
1. zawór powietrza dodatkowego działa prawidłowo, obroty początkowo w okolicach 1500-1800 ładnie schodzą do 1000-1100. Silnik pracuje równo, żadnego falowania itd.
2. gaśnięcie silnika występuje - czasami - na ciepłym silniku. Np. w czasie postoju na czerwonym świetle, albo właśnie po uruchomieniu ciepłego silnika, bo wtedy jest już zamknięty zawór powietrza dodatkowego.
Wydaje mi się, że problem dotyczy elektryki, bo gaśnięcie auta jest spowodowane wzrostem poboru prądu w aucie np.: włączeniem się wentylatorów (w trakcie postoju) a w skrajnych przypadkach włączeniem świateł mijania albo wentylatora nawiewu. Na tą chwilę nie bardzo wiem, gdzie szukać przyczyny. Może ktoś z Was coś podpowie.


Tymczasem auto osiągnęło okrągły przebieg 290000 km
DSC_1650.jpg
Ma już też nowe tablice.
DSC_1638.jpg
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6944
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: RafGentry »

Toż to prawdziwy AS! Dobre blaszki Wojtku _O_

Powodzenia w szukaniu przyczyny upierdliwej usterki.
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: 2mouse »

helterskelter pisze:Czytałem, czytałem :)
Jednak muszę sprostować informacje o objawach, które trapią auto. Wydaje mi się, że problem dotyczy elektryki, bo gaśnięcie auta jest spowodowane wzrostem poboru prądu w aucie np.: włączeniem się wentylatorów (w trakcie postoju) a w skrajnych przypadkach włączeniem świateł mijania albo wentylatora nawiewu. Na tą chwilę nie bardzo wiem, gdzie szukać przyczyny.
Po pierwsze: masy. Po drugie: szukaj zwarć, upalonych przewodów, oderwanych pinów we wtyczkach. Po trzecie: to mi wygląda na walnięty regulator napięcia. Sprawdź akumulator i napięcie ładowania.
Stokrotka306
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 20 lip pn, 2015 9:53 am
Posiadany PUG: W przyszłości 205 Obecnie 306 - sprzedana!, 308, 406
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: Stokrotka306 »

Aaach... jest piękny... Cieszy mnie, że ma swój temat. Zasługuje na to :)
Nie wiem czy dobrze pamiętam ale... pierwszą fotkę tego autka na forum wrzuciłam ja!


Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
helterskelter
Junior
Posty: 194
Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WP

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: helterskelter »

2mouse pisze: Po pierwsze: masy. Po drugie: szukaj zwarć, upalonych przewodów, oderwanych pinów we wtyczkach. Po trzecie: to mi wygląda na walnięty regulator napięcia. Sprawdź akumulator i napięcie ładowania.
Masy też mi przyszły do głowy. Te, do których jest łatwy dostęp popsikałem jakiś czas temu Kontaktem40, ale rezultat na razie mało zadowalający. Na zwarte lub upalone przewody nie trafiłem, ale jeszcze nie wszystko odpinałem. Napięcie ładowania sprawdzałem także - jest w normie 14,4-14,5V. Ale profilaktycznie wymienię regulator i poobserwuję. Dzięki za podpowiedzi.
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: 2mouse »

helterskelter pisze:
2mouse pisze: Po pierwsze: masy. Po drugie: szukaj zwarć, upalonych przewodów, oderwanych pinów we wtyczkach. Po trzecie: to mi wygląda na walnięty regulator napięcia. Sprawdź akumulator i napięcie ładowania.
Masy też mi przyszły do głowy. Te, do których jest łatwy dostęp popsikałem jakiś czas temu Kontaktem40, ale rezultat na razie mało zadowalający. Na zwarte lub upalone przewody nie trafiłem, ale jeszcze nie wszystko odpinałem. Napięcie ładowania sprawdzałem także - jest w normie 14,4-14,5V. Ale profilaktycznie wymienię regulator i poobserwuję. Dzięki za podpowiedzi.
A nie masz za niskich obrotów jałowych, tak zupełnie przypadkiem?
Awatar użytkownika
helterskelter
Junior
Posty: 194
Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WP

Re: GTI Export - grafit w krainie granitu

Post autor: helterskelter »

Obroty jałowe, tak jak pisałem powyżej, wg wskazań obrotomierza wynoszą ok. 1000-1100, więc może nawet nieco za dużo niż piszą w książkach.
ODPOWIEDZ