1,4 forever

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
hans
Junior
Posty: 355
Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
Numer Gadu-gadu: 3320593
Lokalizacja: panki

Re: 1,4 forever

Post autor: hans » 08 mar pt, 2019 6:04 am

delikatnie podgrzewaj w miejscu laczenia kleju. a montuje to na mase uszczelniajaca jest w kolorze orginalnej i nie reaguje z surowa blacha.
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 08 mar pt, 2019 12:45 pm

Dzięki



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 08 mar pt, 2019 7:33 pm

Gotowy do wyjęcia.
Przy wyjmowania silnika zdejmujecie maskę?

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 1,4 forever

Post autor: fila1223 » 08 mar pt, 2019 9:27 pm

Możesz odkręcić podpór maski i postawić ją do pionu

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 08 mar pt, 2019 10:04 pm

Tak myślałem dzięki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 09 mar sob, 2019 4:22 pm

ObrazekObrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
szasz
Uzalezniony
Posty: 685
Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
Posiadany PUG: XS '92 i Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski

Re: 1,4 forever

Post autor: szasz » 09 mar sob, 2019 5:04 pm

Wyjąć, rozumiem, ale pamiętasz, że potem trzeba poskładać??

A ogólnie to gratuluję zapału. Nauczysz się sam wszystko robić przy 205.

Tapatalk z xcovera
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 09 mar sob, 2019 5:28 pm

Składanie to czysta przyjemność jak już będzie ogarnięte. Ale raczej TU3M już tu nie wróci.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 1,4 forever

Post autor: fila1223 » 09 mar sob, 2019 6:11 pm

jakiś gruby swap ?

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 09 mar sob, 2019 6:21 pm

Jeszcze nie podjąłem decyzji.
1.6 16v
albo
2.0 16v

Ale najpierw blacharka żeby miało się czego trzymać te 120-150 km

Trochę będzie to trwało, ale mam czym jeździć a pug zostaje na długo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 1,4 forever

Post autor: fila1223 » 09 mar sob, 2019 6:33 pm

od razu podpowiem że z 2.0 powoli robi się problem z dostępnością części do ewentualnego remontu, przynajmniej jeżeli chodzi o silniki z rodziny xu

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 09 mar sob, 2019 6:37 pm

Pewnie będzie 2.0 ale jeszcze będę pytał na forum, który konkretnie wybrać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 10 mar ndz, 2019 11:51 am

No to zaczynamy:
Który silnik 2.0 16v (oznaczenie kod)?
Z jakiego modelu? (Najprawdopodobniej będę szukał celnego auta rozbitego jako dawcę)
Co będzie podlegało wymianie oprócz silnika? ( O tych rzeczach wiem: komputer, wiązka, sanki, zawieszenie, hamulce, półosie, chłodnica) coś jeszcze?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 843
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 1,4 forever

Post autor: fila1223 » 10 mar ndz, 2019 1:59 pm

najnowszy z rodziny xu to będzie xu10j4rs z xsary vts lub 306 gti mocy on ma około 163 koni.
Można jeszcze pokusić się o wstawienie silnika z 206 rc ew10 o mocy około 177 koni ale tutaj trzeba było się pobawić z górnym mocowaniem bloku silnika do budy.
Skrzynia z xsary czy 306 będzie pasować, tylko trzeba zamienić ramie wyprzęgnika bo one mają fabrycznie odciągany docisk sprzęgła, no i automatycznie trzeba zmienić sprzęgło z dociskiem na takie wciskane z bodajże 1.8 DT o średnicy 215mm zdaje zadanie. półosie możesz dać takie jak były w 205 1.9 gti, pasują pod skrzynie z xsary czy 306, jednak trzeba pamiętać że trzeba założyć zwrotnice z piastą na 25 zębów z tego co mi wiadomo pasują z xsara/306.
Chłodnica z 1.9 gti daje radę to wszystko wychłodzić, ale trzeba ją lekko pochylić do przodu bądź zamocować trochę niżej bo kolektor dolotowy o nią zawadza

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: 1,4 forever

Post autor: kylo_k2 » 16 mar sob, 2019 1:30 pm

Jestem w trakcie rozbierania auta i powiem szczerze, jestem trochę załamany. Ogólny stan blacharski wyglada na zadowalający, ale jak się odsłoni mastykę na łączeniach to w 80% jest rdza i dziury.
Mój zapał niestety osłabł do tego samochodu, zakres prac znacząco przekracza moje oczekiwania.


I teraz mam kilka pytań.
1. Czy wszystkie 205 tak mają, czy może jest to jakiś wyjątek?

2. Panoramiczny dach da się zamontować do biednej wersji?

3. Haku miał takiego forevera jak ja, czy u niego tez było tak pordzewiałe na łączeniach (wiem ze zezłomował budę i wrócił do budy GTi)?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ODPOWIEDZ