205 XS obecnie XSD
: 29 lis śr, 2017 2:09 pm
Witam wszystkich forumowiczów. Chciałem się pochwalić moją drugą 205. Samochód w moim posiadaniu od roku. W samochodzie od samego początku falowały obroty, dodatkowo okazało się że silnik spala olej, dlatego też zapadła decyzja o zmianie silnika na diesla. Serce pochodzi z 405 mojego taty, przebieg około 800tys km, nigdy nie było problemu z odpalaniem nawet w największe mrozy.
Zanim silnik się znalazł w 205 wymieniłem następujące części:
-łańcuch pompy olejowej
-uszczelka oraz korek miski olejowej
- simeringi na wale i wałku
-kompletny rozrząd
-kompletne sprzęgło, tulejki łapy , simerning wałka sprzęgłowego
-pasek alternatora oraz pompy podciśnieniowej
-alternator oraz rozrusznik zregenerowany
-węże układu chłodzenia( dwóch nie udało się zdobyć)
- chłodnica oraz nagrzewnica
-podstawa filtra paliwa z Citroena Xantii
-nowe półosie i simeringi
- zamontowane wentylatory od diesla
-sierżant oraz cięgna
- rura wydechowa
-wszystkie poduszki silnika
-gumy stabilizatora
Za czasów 405 zregenerowana została pompa wtryskowa oraz założone nowe końcówki wtryskiwaczy
na pewno coś pominąłem jak sobie przypomnę to dopisze
Zanim silnik się znalazł w 205 wymieniłem następujące części:
-łańcuch pompy olejowej
-uszczelka oraz korek miski olejowej
- simeringi na wale i wałku
-kompletny rozrząd
-kompletne sprzęgło, tulejki łapy , simerning wałka sprzęgłowego
-pasek alternatora oraz pompy podciśnieniowej
-alternator oraz rozrusznik zregenerowany
-węże układu chłodzenia( dwóch nie udało się zdobyć)
- chłodnica oraz nagrzewnica
-podstawa filtra paliwa z Citroena Xantii
-nowe półosie i simeringi
- zamontowane wentylatory od diesla
-sierżant oraz cięgna
- rura wydechowa
-wszystkie poduszki silnika
-gumy stabilizatora
Za czasów 405 zregenerowana została pompa wtryskowa oraz założone nowe końcówki wtryskiwaczy
na pewno coś pominąłem jak sobie przypomnę to dopisze
