Peugeot 205 RG 1990r.

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 13 wrz ndz, 2020 6:14 am

Kurczę, jakoś nie miałem czasu aby temat zaktualizować, ale już nadrabiam.

RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:

- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy

- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora

- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury

Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).

Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.


7C7A8FAB-8788-495B-98D2-307CC6F9E2CD.jpg
7C7A8FAB-8788-495B-98D2-307CC6F9E2CD.jpg
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 13 wrz ndz, 2020 6:14 am

Kurczę, jakoś nie miałem czasu aby temat zaktualizować, ale już nadrabiam.

RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:

- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy

- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora

- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury

Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).

Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.


7C7A8FAB-8788-495B-98D2-307CC6F9E2CD.jpg
7C7A8FAB-8788-495B-98D2-307CC6F9E2CD.jpg
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

ODPOWIEDZ