Kurczę, jakoś nie miałem czasu aby temat zaktualizować, ale już nadrabiam.
RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:
- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy
- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora
- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury
Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).
Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.
Peugeot 205 RG 1990r.
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Kurczę, jakoś nie miałem czasu aby temat zaktualizować, ale już nadrabiam.
RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:
- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy
- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora
- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury
Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).
Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.
RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:
- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy
- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora
- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury
Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).
Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Peugeot 205 RG 1990r.
RG od miesiąca już w garażu. Ostatnia wycieczka to trasa z Warszawy do Uniejowa i potem pod Łódź do garażu na zimę 











Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
W grudniu RG został wybudzony na kilka dni jako auto zastępcze.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech