Peugeot 205 RG 1990r.

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 22 mar ndz, 2020 8:29 pm

RG został wczoraj przeprowadzony spod Łodzi do Warszawy. W trakcie ewentualnego zakazu opuszczania domów lepiej go mieć 200m pod domem niż 120km od domu. Jest szansa że mimo epidemii coś przy nim porobię.
IMG_1760.JPG
IMG_1756.JPG
IMG_1768.JPG
Była to pierwsza poważna podróż RG. Do tej pory przejechałem nim łącznie 27km, najdalej 5km od garażu na przegląd.
Teraz czekała mnie podróż 120km. W dodatku z „niedoróbkami@: ponownie gasnący silnik po rozgrzaniu (na jałowym), szarpiący silnik (wg mnie kwestia świec, miałem to samo w CTI), zdemontowane wycieraczki i uciekające powietrze z tylnej prawej opony.
Nie było czasu jednak aby się tym zajmować. Jechaliśmy przez Rawę Mazowiecką, gdybym widział że ryzyko niedojechania jest wysokie - zostawiłbym RG u moich rodziców właśnie tam. Na szczęście wszystko przebiegło zgodnie z planem i 205 mam teraz pod ręką :)
IMG_1773.JPG
Mogę się zabrać za halogeny i wnętrze. Plan jest taki żeby sukcesywnie wyciągać elementy wnętrza i czyścić je w mieszkaniu wieczorami. W razie gdyby pogoda się pogorszyła, zaprowadzę go do garażu służbowego, teraz i tak pracuję z domu...

Dziwne czasy nastały, ale trzeba w miarę normalnie żyć.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Awatar użytkownika
czargosia
Junior
Posty: 405
Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: czargosia » 23 mar pn, 2020 2:54 pm

pilot-84 pisze:
21 mar sob, 2020 11:49 am
Wiesz co to jest masa która była oryginalnie. Po prostu ją zerwałem, podgrzałem w gorącej wodzie, ugniotłem jak plastelinę i ponownie nałożyłem.
Dziękuję za odp. :)
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 31 mar wt, 2020 11:23 pm

W weekend wymieniłem:
- pasek klinowy (Continental)
- świece zapłonowe (NGK)
- przewody wysokiego napięcia (Bosch)
- cewka zapłonowa (Magneti Marelli)
IMG_1875.JPG
IMG_1907.JPG
IMG_1909.JPG
IMG_1916.JPG
IMG_1917.JPG
IMG_1919.JPG
IMG_1920.JPG
IMG_1921.JPG
Pasek wymagał pilnej wymiany, co zobaczycie na zdjęciach. Pozostałe elementy - wymieniam bardziej profilaktycznie, aby w przyszłości nie zaskoczyła mnie jakaś awaria. Przy okazji demontażu - czyściłem co wymagało czyszczenia.

Zająłem się ponownie ustawieniem TPS. Tam gdzie są piny 1-2 - napięcie zaczyna się od 0,29V, a na pinach 1-4 kończy się na 4,11V. Podczas jazdy próbnej RG zgasł mi jeszcze dwa razy, ale potem (odpukać) nie było już tego problemu. Mam teraz wrażenie, że problem leży właśnie po stronie TPS...
IMG_1926.JPG
IMG_1932.JPG
IMG_1942.JPG
IMG_1943.JPG
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Siergiej
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
Posiadany PUG: 205 XS '90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: Siergiej » 01 kwie śr, 2020 5:33 pm

Ile pali z tak ustawionym tps? Nie smierdzi paliwem z rury? Mierzyłeś na włączonym zaplonie? Według mnie na zamkniętej przepustnicy powinno pokazywać 0.18 - 0.19v.

Czy odstęp krokowca na zwarcie jest ustawiony tak jak ktoś tu podpowiadał czyli 0.5mm?

Czy śruba regulacyjna fabryczna była ruszana? Tamta którą w swoim poście zaznaczałeś pytając co to za śruba. Czy ogranicza ona teraz przy zamkniętym krokowcu całkowite zamknięcie przepustnicy? Jeśli ogranicza, to w jakim stopniu?

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 04 kwie sob, 2020 6:32 pm

Siergiej pisze:Ile pali z tak ustawionym tps? Nie smierdzi paliwem z rury? Mierzyłeś na włączonym zaplonie? Według mnie na zamkniętej przepustnicy powinno pokazywać 0.18 - 0.19v.

Czy odstęp krokowca na zwarcie jest ustawiony tak jak ktoś tu podpowiadał czyli 0.5mm?

Czy śruba regulacyjna fabryczna była ruszana? Tamta którą w swoim poście zaznaczałeś pytając co to za śruba. Czy ogranicza ona teraz przy zamkniętym krokowcu całkowite zamknięcie przepustnicy? Jeśli ogranicza, to w jakim stopniu?

Nie śmierdzi paliwem ani trochę. Spalania nie mierzyłem.

Tak, wiem że powinno być ok 0,18 ale kombinuję ze względu na gasnący silnik na biegu jałowym. Teraz jest lepiej.

Ustawiałem tak żeby było na styk, ale śruba jest dokręcona na max i niestety jest więcej niż 0,5mm do krokowca...
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Siergiej
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
Posiadany PUG: 205 XS '90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: Siergiej » 04 kwie sob, 2020 10:20 pm

Możemy się pobawić z ustawieniami jak sytuacja unormuje. Też jestem z waw. Możemy cały wtrysk przełożyć - zobaczyć czy pomoże

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 05 kwie ndz, 2020 8:22 pm

IMG_1997.JPG
IMG_2018.JPG
IMG_2039.JPG
IMG_2048.JPG
Pierwszy etap za mną. Siedzimy w domu, więc postanowiłem pozszywać fotel i go zreanimować. Trafi docelowo na miejsce pasażera.

Fotel pasażera natomiast trafił na lewą stronę:
IMG_2017.JPG
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4573
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/406 Mistral
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: DJPreZes » 06 kwie pn, 2020 9:03 am

I tak w dobrym stanie ten fotel masz :)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 11 kwie sob, 2020 8:37 pm

Fotel już zamontowany w aucie:
IMG_2253.JPG
We wtorek przyjedzie farba, klej do skóry i płynna skóra. Powoli będę zabierał się jego malowania.
Pozostały także do czyszczenia boczki i pozostałe 3 siedzenia. Tutaj mała próbka działania Strong Cleanera:
IMG_2258.JPG
IMG_2248.JPG
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 17 kwie pt, 2020 6:05 pm

Przyszły tydzień zapowiada się obiecująco, biorę 3 dni wolnego, jadę zaszyć się w garażu i będzie: pranie wykładziny, foteli i boczków. Renowacja foteli. Renowacja halogenów. I może jeszcze coś :D
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 21 kwie wt, 2020 12:38 am

Praca idzie:
IMG_2393.JPG
IMG_2392.JPG
IMG_2409.JPG
IMG_2412.JPG
IMG_2413.JPG
IMG_2414.JPG
IMG_2411.JPG
IMG_2389.JPG
IMG_2333.JPG
IMG_2418.JPG
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

Siergiej
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
Posiadany PUG: 205 XS '90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: Siergiej » 21 kwie wt, 2020 11:53 am

To jest produktywność👍

Awatar użytkownika
a2legro
Junior
Posty: 349
Rejestracja: 02 lip czw, 2009 12:19 am
Posiadany PUG: XSD 92' / Automatic 1.9 91' / GTI 1.9 89' / GTI 1.9 88' no sunroof
Numer Gadu-gadu: 5211157
Lokalizacja: Płońsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: a2legro » 21 kwie wt, 2020 9:19 pm

Pogoda sprzyja takim pracą. Widzę, że nie było problemu z śrubami foteli. U mnie zawsze co najmniej jedna stawia opór. Wyciszenie seryjne zostawiasz ? Czym czyściłeś pasy ?

Awatar użytkownika
forest80
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 26 mar śr, 2008 8:46 pm
Posiadany PUG: 1.4 podobno SX;) forever 1.9D
Lokalizacja: Stalowa Wola/Kielce

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: forest80 » 21 kwie wt, 2020 10:31 pm

Szacun za pasję i pracowitośc. Lubię patrzeć jak ktoś tak dba o autko, a szczególnie o 205 _O_

Awatar użytkownika
pilot-84
Uzalezniony
Posty: 500
Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: pilot-84
Lokalizacja: Łódź

Re: Peugeot 205 RG 1990r.

Post autor: pilot-84 » 22 kwie śr, 2020 5:49 am

a2legro pisze:Pogoda sprzyja takim pracą. Widzę, że nie było problemu z śrubami foteli. U mnie zawsze co najmniej jedna stawia opór. Wyciszenie seryjne zostawiasz ? Czym czyściłeś pasy ?
Wyciszenie na podłodze zostawiam. Jest w całkiem dobrym stanie.
IMG_2430.JPG
Pasy prałem w środku do prania ekstrakcyjnego, który był w zestawie do odkurzacza. Dywanopuc?
IMG_2429.JPG
Finalnie, podsufitkę również wybrałem tym środkiem, tyle że z użyciem odkurzacza. Naniosłem środek atomizerem, potem szorowanie szczoteczka i na koniec odsysanie.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech

ODPOWIEDZ