Pojemność 2.2
Moc 130 KM
Rok prod. 1985
Napęd na koła tylne

Z ciekawostek, samochód posiada fabryczną szperę, kolektor wydechowy rurowy 4-2-1.
Modyfikacji brak, oryginał.
Kiedyś spodobała mi się 505, zacząłem szukać. Szukałem chyba 2 lata, oglądałem jedną (GTi) w okolicach Wawy - kiepska blacharsko, drugą (2.2 Turbo) w Poznaniu, również słaba buda.
Ta się znalazła w okolicach Pruszkowa.
Właścicielem był starszy człowiek. To była jego kolejna 505, zadbana, dopieszczona (prawie

Do końca nie był pewny, czy chce sprzedać. Po podpisaniu umowy, jak 505 już była na lawecie, wyszedł zrobić ostanie zdjęcia

Samochód kilka lat temu, przeszedł drobny remont blacharski. Środek jest w stanie idealnym, fotele nie posiadają żadnych przetarć, itp.
Po kupnie, zrobiłem kilka rzeczy, głównie kosmetyka

- nowy olej
- filtr oleju
- pompa paliwa
- pompa wody
- świece
itp.
Plany były różne, nadal jakieś są. Co będzie dalej, zobaczymy.
Na pewno 505 wyjedzie w zimę, trzeba się na nowo oswoić z tylnym napędem

Jest pomysł, żeby wsadzić dwa kubły (boli noga od zapierania się na zakrętach o tunel

Gdyby ktoś był zainteresowany, istnieje możliwość sprzedaży 505 GTi.
Kilka zdjęć poniżej.
Może niedługo dojdzie jeszcze kilka, bo 505 ma wjechać "na warsztat"
