Po okresie przymierzania się do różnych mocniejszych maszyn - przyszedł czas na zakup.
Zmiana 180ccm w Piaggio X9 na 500ccm w Kymco Xciting'u
Sprzęt krajowy, salonowy, z pewnych rąk
W porównaniu z Piaggio - Kymco to rakieta a także zdecydowanie większy komfort dla nóg, jednocześnie mniejsza przestrzeń ładunkowa.
Pozostaje mi się "wjeździć" w maszynę i śmigać nią ile tylko się da.
Obecnie na liczniku ma 20tyś km.
Rok produkcji 2005, 1-sza rejestracja 2006
W zestawie otrzymałem wydech LeoVince 4Road (potwornie głośny bez dB-killera), niską "sportową" szybę oraz spory kufer Givi.
Przy okazji twardość tylnego zawieszenia ustawiona na max - lubię to
Nowe 2oo - Kymco Xciting 500
- klekocix
- Uzalezniony
- Posty: 523
- Rejestracja: 09 sie ndz, 2009 9:35 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Lokalizacja: Warszawa
Nowe 2oo - Kymco Xciting 500
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
- klekocix
- Uzalezniony
- Posty: 523
- Rejestracja: 09 sie ndz, 2009 9:35 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowe 2oo - Kymco Xciting 500
Tak - na warszawskie korki w drodze do pracy są idealne.jarema205 pisze:Widzę, że lubisz skutery?
... a do tego jak aktualny jest szybszy spod świateł od 2/3 aut na ulicy to już poezja
Skutery też moim zdaniem mają ogromną przewagę nad motocyklami - są 2 razy bardziej pakowne od moto i z kuferkiem tylnym nie wyglądają - że tak powiem - "dziwnie"
"Mężczyzna jest panem w swoim domu... ale garaż to jego sanktuarium"
Re: Nowe 2oo - Kymco Xciting 500
Wiem, że wiele osób potraktuje Cię jak wariata ale ja uważam, że samochód jest wart tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić - a podejrzewam, że jak by było 2900 to też byś kupił.