Peugeot 405 Sri Kombi
: 13 sty pn, 2020 7:38 pm
Cześć
Od dłuższego czasu szukałem sobie auta ze "stajni" PSA nie będącego kolejną 205-ką. Obserwowałem 405, Xantię, BX czy choćby 306. Założenie było że mam to być auto mające powyżej 20 lat z naciskiem na 25 lat. Wiem że PZU już nie ma oferty ubezpieczeń dla aut powyżej 25 lat na zwykłych biały tablicach ale... Zawsze można zgłosić się do rzeczoznawcy u napiszę co potrzeba aby żółte tablice "wyrobić"
Wracając do sedna. Auto miało mieć coś więcej niż standardowe wyposażenie bo już takowe w 205-kach mamy.
Na początku stycznia pojawiło się ogłoszenie na portalu OL(iks). Dotyczyło Peugeota 405 kombi. O kombi wcześniej nie myślałem ale miałem w przeszłości 406-kę w kombi i mile wspominam. Miły Pan który zamieścił to ogłoszenie za dużo nie wiedział o tym samochodzie. Parę razy jeździł nim jak była taka potrzeba. Samochód ogólnie był w przeszłości Teścia. Teść zmarł 2 lata temu i samochód zmienił właściciela ( został podarowany przed śmiercią) dla Córki. Pan zamieszczający ogłoszenie był mężem, córki pierwszego właściciela w Polsce. Wiedza na temat samochodu pochodziła z kilku przejażdżek tym autem i faktur za naprawę auta gromadzonych przez Teścia.
Historia samochodu:
12/1994 Auto zostało wyprodukowane
06/1997 Auto zostało sprzedane i wydane pierwszemu właścicielowi w Szwajcarii ( 3 lata stało u Dealera Peugeota).
2004 - Auto przyjechało do Polski 2017 - Auto przepisane na Córkę
A teraz trochę więcej o aucie.
PEUGEOT 405 RESYL SRI kombi, Kolor złoty,
Silnik XU10J2 - RFX, przebieg 213100km
Skrzynia automat 4HP14,
wnętrze welur Feriane "K1"
ABS,
Klimatyzacja,
Elektryczna regulacja lusterek zewnętrznych,
Przednie szyby otwierane elektrycznie,
Radio Peugeot ( clarion) PU 9679A,
Instalacja gazowa montowana w 2004roku. Zbiornik z gazem walcowy w bagażniku.
Hak holowniczy.
Relingi dachowe.
O dziwo przy bardzo bogatym wyposażeniu wnętrza auto z fabryki wyjechało na felgach stalowych z kołpakami.
Autem przejechałem już ze 400 km i pierwsze wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne. Kanapowiec przypominający wersalkę babci z lat 70, 80-tych. Co do stanu technicznego to podłoga i progi zabezpieczone 3 lata temu, nowe hamulce z przodu (tarcze i klocki). Ogólnie auto do przejrzenia i dopieszczenia.
Z autem otrzymałem dokumenty ze Szwajcarii coś w rodzaju-mały brif, umowy zakupu auta w Polsce z komisu który je sprzedawał, faktury napraw, Odcinki z przeglądów na SKP.
Kilka fotek poniżej
Od dłuższego czasu szukałem sobie auta ze "stajni" PSA nie będącego kolejną 205-ką. Obserwowałem 405, Xantię, BX czy choćby 306. Założenie było że mam to być auto mające powyżej 20 lat z naciskiem na 25 lat. Wiem że PZU już nie ma oferty ubezpieczeń dla aut powyżej 25 lat na zwykłych biały tablicach ale... Zawsze można zgłosić się do rzeczoznawcy u napiszę co potrzeba aby żółte tablice "wyrobić"
Wracając do sedna. Auto miało mieć coś więcej niż standardowe wyposażenie bo już takowe w 205-kach mamy.
Na początku stycznia pojawiło się ogłoszenie na portalu OL(iks). Dotyczyło Peugeota 405 kombi. O kombi wcześniej nie myślałem ale miałem w przeszłości 406-kę w kombi i mile wspominam. Miły Pan który zamieścił to ogłoszenie za dużo nie wiedział o tym samochodzie. Parę razy jeździł nim jak była taka potrzeba. Samochód ogólnie był w przeszłości Teścia. Teść zmarł 2 lata temu i samochód zmienił właściciela ( został podarowany przed śmiercią) dla Córki. Pan zamieszczający ogłoszenie był mężem, córki pierwszego właściciela w Polsce. Wiedza na temat samochodu pochodziła z kilku przejażdżek tym autem i faktur za naprawę auta gromadzonych przez Teścia.
Historia samochodu:
12/1994 Auto zostało wyprodukowane
06/1997 Auto zostało sprzedane i wydane pierwszemu właścicielowi w Szwajcarii ( 3 lata stało u Dealera Peugeota).
2004 - Auto przyjechało do Polski 2017 - Auto przepisane na Córkę
A teraz trochę więcej o aucie.
PEUGEOT 405 RESYL SRI kombi, Kolor złoty,
Silnik XU10J2 - RFX, przebieg 213100km
Skrzynia automat 4HP14,
wnętrze welur Feriane "K1"
ABS,
Klimatyzacja,
Elektryczna regulacja lusterek zewnętrznych,
Przednie szyby otwierane elektrycznie,
Radio Peugeot ( clarion) PU 9679A,
Instalacja gazowa montowana w 2004roku. Zbiornik z gazem walcowy w bagażniku.
Hak holowniczy.
Relingi dachowe.
O dziwo przy bardzo bogatym wyposażeniu wnętrza auto z fabryki wyjechało na felgach stalowych z kołpakami.
Autem przejechałem już ze 400 km i pierwsze wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne. Kanapowiec przypominający wersalkę babci z lat 70, 80-tych. Co do stanu technicznego to podłoga i progi zabezpieczone 3 lata temu, nowe hamulce z przodu (tarcze i klocki). Ogólnie auto do przejrzenia i dopieszczenia.
Z autem otrzymałem dokumenty ze Szwajcarii coś w rodzaju-mały brif, umowy zakupu auta w Polsce z komisu który je sprzedawał, faktury napraw, Odcinki z przeglądów na SKP.
Kilka fotek poniżej