Expert Dangel4x4

Drugie auto w rodzinie ? Zaprezenuj je tutaj. Projekty i prezentacje nie związane z 205.
Dangel4x4
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 12 lis czw, 2020 4:12 pm
Posiadany PUG: Expert Dangel 4x4
Numer Gadu-gadu: 0

Expert Dangel4x4

Post autor: Dangel4x4 » 13 lis pt, 2020 10:12 am

Witajcie, poszukuję warsztatu, mechanika, kogokolwiek :D kto ma wiedzę i chęć walki z Expertem Dangelem 2014. mamy ten samochód już kilka lat, generalnie na tą chwilę niesprawne napędy, wibracje podczas jazdy, szybko padające półosie...generalnie umieszczam w tym miejscu, bo plan jest na minikampera 4x4...ale to daleka droga.

Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4871
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Expert Dangel4x4

Post autor: moralez » 13 lis pt, 2020 8:38 pm

A skad jestes ?
Troche juz znam dangele, tylko poskladac swojego nie ma kiedy :?

Dangel4x4
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 12 lis czw, 2020 4:12 pm
Posiadany PUG: Expert Dangel 4x4
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Expert Dangel4x4

Post autor: Dangel4x4 » 18 lis śr, 2020 3:50 pm

Witaj, niestety stolica, ale odległość jest tu drugorzędna- możemy dojechać gdzie trzeba. Pierwszym objawem było tarcie i szum pod podłogą- okazało się że poleciało łożysko na podporze wału. Po weryfikacji okazało się że jest starte uzębienie wewnętrzne na flanszy i na wałku wychodzącym z przedniego reduktora- nikt nie chce tam zajrzeć- wykonałem już pewnie ze 40 telefonów..Flanszę nawet mamy nową, ale to nie załatwia sprawy do końca, pytanie o powód tego uszkodzenia. Miałeś takie doświadczenia ?

Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4871
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Expert Dangel4x4

Post autor: moralez » 20 lis pt, 2020 11:21 pm

Najlepiej jakbyś podesłał jakieś zdjęcia. Może być na PW.
Z tego co opisujesz to wygląda, że wiskoza jest zapieczona i przy jakimś ciasnym skręcie puściło najsłabsze ogniwo.
U mnie to było 8 śrub w skrzyni biegów trzymających koło talerzowe do którego przykręcony jest dyferencjał
viewtopic.php?f=36&t=27721&start=15#p324096

ODPOWIEDZ