Lord Devil napisał/a:
...morka robiona specjalnie w celu przedluzenia polysku lakieru wierzchniego - mozesz to wytlumaczyc?
Najwieksza ma alfa romeo. Popatrz kiedys np na Bentleya gwarantuje ze nie ma najmniejszej mory o ile lakier ma oryginalny.
Oczywiście <luzik> Morka, czyli delikatne zafalowania lakieru wyglądające jak dołki i górki. Lakier na górkach szybciej się ściera przez co traci połysk, lakier w dołkach ściera się wolniej przez co dłużej się błyszczy. Ogólnie rzecz biorąc dzeki morce lakier na samochodzie dłużej pozostaje błyszczący. Ot cała filozofia :> Teraz widzisz z jakimi fachowymi lakiernikami współpracujesz. Jeżeli byli by profesjonalistami to zapewne jezdzili by na szkolenia organizowane przez koncerny lakiernicze typu Dupont, Standox, Spieck hecker czy PPG i wiedzieli by jak to jest z tą morką. A tak, dowiadujesz się o tym od jakiegoś prostego ushera z forum
