Kilka pytań:chłodnica,hamulce,wydech

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
chainsaw
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 16 cze pt, 2006 11:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Kilka pytań:chłodnica,hamulce,wydech

Post autor: chainsaw »

Układ chłodzenia:

1.Wiem ze jest jeden odpowietrznik przed szyba mniejwiecej na srodku,ale czytałem,że są dwa to gdzie jest ten drugi?
2.Gdy nagrzeje troche silnik i odkrece ten odpowietrznik przed szybą(wiem ze sie nie powinno go odkręcać jak silnik jest gorący) to czy nie powinien przez niego leciec płyn bedący pod cisnieniem,i druga rzecz jesli go odkrece jak sinik jest ciepły to po zgaszeniu puga nie idzie go ponownie odpalic dopiero jak się ostudzi czemu ?
3.Czujnik właczający wentylator to ten znajdujący się u samej góry chłodnicy,znajdujący się pojej srodku mniej więcej ?
4.Jeszcze jedno banalne pytanie bo nie wiem,chłodnice powinno się zalewać przez zbiorniczek wyrównawczy,czy przez korek chłodnicy.

Hamulce:

1Tak więc chciałem wyminić z przodu tarcze i klocki (Look 90r.) jaki to koszt i czy wypadało by cos jeszcze wymienic bo nic nie było ruszane jak go kupiłem.

Wydech:

1.Z koncówki tłumika kapie mi woda,czy to normalne :?:
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Post autor: skola »

nie wiem czy dobrze pisze ale odp:
1. ten drugi to jest przy czujniki temperatury wody taka srubka odkerecana do gory na imbus
2. to fakt powinno leciec
3. wlaczajacy wentylator jest po naszej prawej patrzac od przadu ( po lewej patrzac od strony kabiny )
4. po to wymysili korek w chlodnicy by przez niego dolewac :) do wyrownawczego dolewa sie pozniej

wydech:
to chyba normalne bo skrapla sie woda chyba ze leci ci jak z kranu to wtedy chyba problem :)
pozdro moge sie mylic jak cos niech ktos poprawi
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
Awatar użytkownika
chainsaw
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 16 cze pt, 2006 11:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: chainsaw »

No własnie to czemu jak odkrece ten odpowietrznik płyn nie leci (ciepły silnik)
No i czemu po odkreceniu na ciepłym silniku tego opdpowietrznika po zgaszeniu nie zapala(dopiero jak ostygnie)
Awatar użytkownika
chainsaw
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 16 cze pt, 2006 11:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: chainsaw »

Mam jeszcze jedno pytanie po zapaleniu fury silnik wkreca sie na obroty,w wyniku czego dośc głośno idzie dopiero po jakimś czasie jak sie go zostawi na luzie obroty spadają i jest normalnie,a wcześniej po odpaleniu się tak nie wkrecał na obroty.
Czemu się tak dzieje :?:
ODPOWIEDZ