Witam wszystkich!!!
Mam problem z autkiem , ponieważ pod czas jazdy zaczyna się dusić jak mu dam gazu to coraz bardziej go przydusza:( Pożądnie przegazuje i jak mi się uda przebić na 5000/obr to czasami pomaga i można jechać chociaż za jakiś czas jak przejade na niskich obrotach to ten sam problem:(( 
Nie wiem co padło czy już zawsze musze zapie... na dużych obrotach:))). Na diagnostyce nie doszli co padło, ale słyszałem że mógł paść czujnik przepływomierza przepustnicy. Hhyyy i co wy na to???
			
			
									
						
										
						1.9GTi - coś zaczyna się dusić???!!!!!!
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
na 95% stawia na Pompe paliwa.
Przeplywka owszem moze zmulic autko ale nie az tak bardzo, w dodatku jak przeplywka padnie to auto bedzie jaralo bardzo duzo paliwka, a CO w spalinach drastycznie powinno wzrosnac.
Diagnostyka komputerowa to gowno, a nie metoda na szukanie usterek.
Nic nie zastapi czlowieka, ktory sobie wszystkie czujniki posprawdza. Dobry mechanik musi sobie z takim problemem poradzic. Trzeba tylko wiedziec gdzie szukac.
			
			
									
						
							Przeplywka owszem moze zmulic autko ale nie az tak bardzo, w dodatku jak przeplywka padnie to auto bedzie jaralo bardzo duzo paliwka, a CO w spalinach drastycznie powinno wzrosnac.
Diagnostyka komputerowa to gowno, a nie metoda na szukanie usterek.
Nic nie zastapi czlowieka, ktory sobie wszystkie czujniki posprawdza. Dobry mechanik musi sobie z takim problemem poradzic. Trzeba tylko wiedziec gdzie szukac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora