Rezerwa a komputer GTI
- 
				Qbis
 - Junior
 - Posty: 168
 - Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
 - Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Rezerwa a komputer GTI
Ciekawi mnie caly czas jedna mysl.Otoz zauwazylem ze gdy jade naprawde na wysokich obrotach ( przeciagam na biegach ) a paliwa mam lekko ponad 1 kreske po rezerwie zaczyna nagle palic sie wszystkim znana pomaranczowa lapka na wskazniku.Po zwolnieniu na obrotach gasnie i nie zapala sie przez ladne 30 km  
  I teraz pytanie : czy komputer w jakis sposob przewiduje dane spalanie na dany moment i informuje tym za przy takiej jezdzie zaraz zabraknie paliwa???Napewno nie jest to efekt bujania samochodem itp....
			
			
									
						
										
						- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
no też mi sie mordka usmiechneła  
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- IGI
 - Junior
 - Posty: 240
 - Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: BIAŁYSTOK
 
witam, u mnie jest to samo mysle ze to moze byc taka opcja ze na wysokich obrotach pompa paliwa wtłacza w układ wieksza ilosc paliwa i poki ono wroci do zbiornika i ustali jakis poziom to mija jakis tam czas i dlatego zapala sie lampka gdyz w tym momencie jest mniejsza ilosc paliwa. takie zjawisko mam tez w lanosie wiec sam nie wiem,nawt przy polowie zbiornika przy wysokich obrotach spada mi skazowka np. do 1/4.moze i sie myle jesli ktos ma inny pomysl niech mnie poprwai Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						Mysle ze sprawa jest bardziej prozaiczna i poprostu paliwo od przeciazenia dluzej znajduje sie w tylnej czesci zbiornika (czujnik poziomu jest chyba przy pompie) a ze ma tlumik i dosc dluga bezwladnosc zeby wskazowka nie tyrpalo z byle powodu to powstaje wlasnie taki 'efekt pamieci"  
			
			
									
						
							Peugeot 205 GRIFFE 
 Sliczny zielony i z sercem lwa 
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
			
						Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
tak jest i bedzie!
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Michal gti
 - Uzalezniony
 - Posty: 897
 - Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
 - Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
 - Lokalizacja: Wawa
 - Kontakt:
 
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Ja na wyscigu gorskim mialem 1/2 baku zalane! I na ostatnim lewym zakrecie, na slicku jadac w lewo, przy 130km/h bylo takie przeciazenie ze mi sie rezerwa zaswiecila!!
Na mecie zgasla, i wskazowka powoli spowrotem powrocila do pionu!
Jak dzien wczesniej jezdzilem z 1/4 baku (lzejsze auto) to od polowy wyscigu zaczynal samochod slabnac, tracic moc, przerywac w zakretach.
Tak juz GTI maja
			
			
									
						
							Na mecie zgasla, i wskazowka powoli spowrotem powrocila do pionu!
Jak dzien wczesniej jezdzilem z 1/4 baku (lzejsze auto) to od polowy wyscigu zaczynal samochod slabnac, tracic moc, przerywac w zakretach.
Tak juz GTI maja
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora