

Ile może kosztować kapitalny remąt silnika i czy nie taniej wyjdzie kupić inny silnik ?
Ej, calkiem w cipe auto, i to prawie poldarmo. Niemcy nie maja wstydumaciaveli pisze:jak mam tyle wydać to wole pojeździć na tym silniku do zarżnięcia , a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić- podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2
![]()
na przykład coś takiego :
http://www.mobile.de/SIDucsoxkdKN3zyetS ... 789&top=1&
Owszem, będzie można sprowadzić takie auto bez Euro2 ale akcyza wciąż zostanie - sposób naliczania nadal jest niekorzystny - w przypadku tego auta koszta byłyby takie: (liczę w złotówkach EUR=4,65)maciaveli pisze:a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić- podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2
Nie jeżdzące, uszkodzenie rozrusznika...maciaveli pisze:Ciekawe tylko co znaczy to "nicht fahrbereit (Anlasser defekt)"
A wymieniles juz uszczelniacze zaworow ? Jesli nie to to mzoe byc przyczyna lykania oleju. Nam spalil jednego dnia 1l na 90km , wina wlasnie byly uszczelniacze, ktorych juz wsumie nie bylomaciaveli pisze:Mój silnik zaczął chlać olej( około litra na 250 KM ) , wycieki wykluczyłem . Podejżewam że czeka mnie kapitalka
.
Ile może kosztować kapitalny remąt silnika i czy nie taniej wyjdzie kupić inny silnik ?