Silnik na wykończeniu ?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
maciaveli

Silnik na wykończeniu ?

Post autor: maciaveli »

Mój silnik zaczął chlać olej :cry: ( około litra na 250 KM ) , wycieki wykluczyłem . Podejżewam że czeka mnie kapitalka :evil: .
Ile może kosztować kapitalny remąt silnika i czy nie taniej wyjdzie kupić inny silnik ?
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Inny nie znaczy dobry ,moze sie okazac ze tez po kilku tysiacach tez bedzie lykac olej ;) Ja bym zrobil silnik dobrze i mial spokuj na kolejne 10 lat :)
ariel

Post autor: ariel »

Jeśli bierze Ci olej to czeka Cie kapitalka... i kapitał... I lepiej zrób to jak najszybciej... Ja robiłem kapitalke 1,5 roku temu i na same czesci wydałem ponad 1,2 tysia... + robocizna... Ale wszystkie czesci wybierałem dobrej jakości więc Tobie może sie udać taniej... Ale spiesz się z tym!!!
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

hyba ze poszła ci uszczelka pod głowice i olej wali do cylindra
maciaveli

Post autor: maciaveli »

Nie ciekawa perspektywa :evil: , a o skuteczność "motodoktora" nawet nie pytam
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

jestem na gorąco z turbodieselem i ceny są takie:
-szlif tulei 130pln
-kpl tłoków opierścieniowanych 880pln
-same pierscionki 220pln
-szlif wału 140pln
-panewki główne 70pln
-korbowodowe 60pln
-uszczelka pod głowice 50-100pln
-tulejowanie na stare tołki(polski remont :D ) jakieś 600pln
trzeba się tylko zdecydować co chcemy zrobić :D
A może uszczelniacze zaworów tyle oleju puściły...
Wuj w niemczech ma passata 1,8 '92 120000km i bierze litr na 1000km!!!!!!
co najśmieszniejsze aso mówi że tak może być bo już stary jest :D :D :D
maciaveli

Post autor: maciaveli »

jak mam tyle wydać to wole pojeździć na tym silniku do zarżnięcia , a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić :roll: - podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2 :?

na przykład coś takiego :
http://www.mobile.de/SIDucsoxkdKN3zyetS ... 789&top=1&
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

tzn można np znienić tylko pierścionki czyli powiedzmy 300pln ale to krótkotrwały efekt... chociaż wiele ludzi to praktykuje... nie trzeba robić wszystkiego ja też w życiu nie wydam tyle pieniędzy na silnik do dwudziestoletniego auta!!!!!! ale w cenach się zorientowałem:)
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

maciaveli pisze:jak mam tyle wydać to wole pojeździć na tym silniku do zarżnięcia , a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić :roll: - podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2 :?

na przykład coś takiego :
http://www.mobile.de/SIDucsoxkdKN3zyetS ... 789&top=1&
Ej, calkiem w cipe auto, i to prawie poldarmo. Niemcy nie maja wstydu :D
Ciekawe tylko co znaczy to "nicht fahrbereit (Anlasser defekt)" :D
Lars

Post autor: Lars »

maciaveli pisze:a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić :roll: - podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2
Owszem, będzie można sprowadzić takie auto bez Euro2 ale akcyza wciąż zostanie - sposób naliczania nadal jest niekorzystny - w przypadku tego auta koszta byłyby takie: (liczę w złotówkach EUR=4,65)

- zakup 1158
- akcyza 65% od wartości celnej wg. wartości rynkowej (tj. 3500 PLN) 2275
- VAT 500

RAZEM 3933 - tyle zapłacisz, żeby sprowadzić to auto z kwitami...

Akcyza może się zmiejszyć o ok. 3 do 5 pkt. proc.

maciaveli pisze:Ciekawe tylko co znaczy to "nicht fahrbereit (Anlasser defekt)" :D
Nie jeżdzące, uszkodzenie rozrusznika... :D

Poza tym jest napisane, że albo na części albo do zrobienia, więc raczej nie ma TUV, co po wejściu do UE spowoduje, że będzie trzeba przejść przegląd rejestracyjny, którego w Polsce jeszcze nie ma a kosztuje koło 900 Euro...
Globus205

Post autor: Globus205 »

mam silnik 1.4 TU3m na wtrysku ze skrzynia i wszystkim co chcesz z mojego roland garrosa ok 3 miesiecy temu pzreszedł kapitalke chodzi jak żyletka a skrzynia krótka wiec idzie fajnie sprzedaje swojego bo kupiłem GTI 1.9 i mam do zbycia całego roland garrosa bez papierków
Globus205

Post autor: Globus205 »

za silnik ze skrzynia i osprzętem chce 700zł ( 3 miesiace temu kapitalka a zapłaciłem za nia dużo wiecej ) a jak ktos chce całego to za 1400zł go sprzedam .oczywiscie bez kilku gadżetów typu stalowe sprzegło - wsadzam standardowe sprzegło i docisk :wink:

auto cały czas jeżdzi i to bardzo szybko jak na 1.4 w trasie silniczek pali niecałe 6 litrów - trasa frankfurt- gliwice ok 1000 km w jedna strone nawet sie nie zająknął :twisted: :twisted: :lol:
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Silnik na wykończeniu ?

Post autor: samer »

maciaveli pisze:Mój silnik zaczął chlać olej :cry: ( około litra na 250 KM ) , wycieki wykluczyłem . Podejżewam że czeka mnie kapitalka :evil: .
Ile może kosztować kapitalny remąt silnika i czy nie taniej wyjdzie kupić inny silnik ?
A wymieniles juz uszczelniacze zaworow ? Jesli nie to to mzoe byc przyczyna lykania oleju. Nam spalil jednego dnia 1l na 90km , wina wlasnie byly uszczelniacze, ktorych juz wsumie nie bylo ;)
ODPOWIEDZ