Cieknie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
grzanos

Cieknie

Post autor: grzanos »

Otoz jest tak.:)Od momentu kupienia(06.2003) cieknie mi olej silnikowy.Poczatkowo myslalem nawet,ze to skrzynia cieknie,bo po niej skapywal,ale nie.Jest to olej silnikowy.Mechanik u którego robilem pare roznych rzeczy stwierdzil ze to uszczelniacz na wale (sprzeglowym)i przy wymienianiu sprzegla wymienil mi tenze uszczelniacz.Lecz niestety olej kapie dalej(wiec kasa na uszczelniacz w pizdu:().Pojechalem do innego mechanik by zobaczyl z czego to q.....a cieknie.To po krotkich ogledzinach mówi ze to uszczelka pod glowica i wycenil robote na 400zł[250 jego robota,50 planowanie glowicy,100 uszczelka]Ale podziekowalem i pojechalem,a olej dolewam.Na razie probuje sie zorientowac czy duzo musze go dolewac i chyba sporo.Moze tez tak byc ze silnik bierze mi olej,a z wycieku wcale go tak duzo nie ubywa.
Przepraszam,ze taki dlugi post,ale jestem ciekawy waszych opini.Oczywiscie wiem,ze nikt mi nie powie,z czego mi cieknie ten olej,ale moze cos doradzicie.Moze jest jakies inne popularne miejsce wycieku i to wcale nie glowica.
ariel

Post autor: ariel »

A może leci Ci olej z simeringu... Sprawdzałeś to? A poza tym 250 dla mechanika za wymiane uszczelki to moim zdaniem niezłe ździerstwo...
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

tylny uszczelniacz wału za kołem zamachowym na 100 % ja tez to mam ale wymienie na wiosne jak wyjme skrzynie do roboty
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Mi tez leci z simeringu. Na wale zrobila sie rysa, ktora z czasem tak sie poglebila, ze teraz simering sie w niej "uklada" i powstaje nieszczelnosc. Ale u mnie to jest malutki wyciek i rzadko olej uzupelniam.
Skoro nie jest to takie uciazliwe to narazie sobie z tym jezdze i czekam na zastrzyk gotowki :wink:
grzanos

Post autor: grzanos »

Narazie bede tak jezdzil i dopiero na wiosne sprobuje go umyc od dolu myjka cisnieniowa.Olej jest tak rozchlapany,ze nie sposob dobrze ocenic skad cieknie.
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

hehe, miło mi to słyszeć, że nie jestem sam, też dolewam oleju jak głupi :) ale u mnie cieknie gdzies z przodu po prawej stronie (pasażera) bo rano zawsze małą plamke zostawie. Swoją droga oleju chyba też bierze bo moje spaliny dziwnie pachną:)) i dymi jak dziki :))
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

TOMBIKE pisze:hehe, miło mi to słyszeć, że nie jestem sam, też dolewam oleju jak głupi :) ale u mnie cieknie gdzies z przodu po prawej stronie (pasażera) bo rano zawsze małą plamke zostawie. Swoją droga oleju chyba też bierze bo moje spaliny dziwnie pachną:)) i dymi jak dziki :))

Mozesz miec cos podobnego jak u mnie. Moj tez zostawia plamke z przodu od strony pasazera.
grzanos

Post autor: grzanos »

A u mnie plama pod skrzynią biegow.Jakos tak dziwnie ścieka.
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

u mnie brudno od oleju po lewej stronie jak spojrze pod maske, fuuu
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

TOMBIKE pisze:u mnie brudno od oleju po lewej stronie jak spojrze pod maske, fuuu

A to nie masz tego co ja, bo mi pod spodem cieknie
Archenar

Post autor: Archenar »

a ja miałem wyciek z oringu przy aparacie zapłonowym który jest umieszczony z prawej stronie głowice (obok akumulatora - silnik 1.4 )..ciekło tak żę paskudziło całą skrzynię biegów i co było mylące to zalewało połaczenie skrzyni z silnikiem więc myślałem żę wycieka mi w tym miejscu ..uszczelka (oring) kosztuje 2 zł a wymian zajmuje 20 min na parkingu (latem :) ) ..od razu można wymienić palec rozdzielcza i kopułkę - napewno jest nadpalona ..
grzanos

Post autor: grzanos »

Archenar pisze:a ja miałem wyciek z oringu przy aparacie zapłonowym który jest umieszczony z prawej stronie głowice (obok akumulatora - silnik 1.4 )..ciekło tak żę paskudziło całą skrzynię biegów i co było mylące to zalewało połaczenie skrzyni z silnikiem więc myślałem żę wycieka mi w tym miejscu ..uszczelka (oring) kosztuje 2 zł a wymian zajmuje 20 min na parkingu (latem :) ) ..od razu można wymienić palec rozdzielcza i kopułkę - napewno jest nadpalona ..

To moze byc to cu u mnie,modlmy sie by to bylo to,a nie uszczelka pod glowica.Tez mam zababrana :D cala skrzynie i polaczenie z silnikiem.
ODPOWIEDZ