rano jak odpalam to autko zapala za strzałem ale na wolnych obrotach kuleje dopiero jaks ie rozgrzeje to jezdzi prawie dobrze bo i tak wolen obroty sa troche kulejace
auto pali troszke za dużo bo ok 9 litrów kopci troszke i swiece były okopcone na czarno
wyminiłem je na nowe i to samo
zastanawiam sie czy to nie zapłon bo troche strzela z tłumika jak puszcze gaz i zchodzi z obrotów
ma kopa tylko w przedziale ok 3500-4500
pomocy co t może byc ??zapłon?? sonda ???
MAM PROBLEM
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Chyba cos z paliwkiem.
Jak jest czarny osad na swiecach, to znaczy ze nie spala calej mieszanki
Trudno powiedziec
Nie znam sie na silnikach TU
Jak jest czarny osad na swiecach, to znaczy ze nie spala calej mieszanki

Trudno powiedziec

Nie znam sie na silnikach TU
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
zastanawiające objawy..na Twoim miejscu sprawdził bym czujnik położenia przepustnicy (kod błedu 35) lub sondę lambda (kod 51)..a może rozdzielacz napięcia (zawilgocona kopółka)?
(sposób odczytu kodów uszkodzeń bez specjalistycznych narzędzi a także sprawdzenie i regulację czujnika położenia przepustnicy znajdziesz w książce Etzolda)
PS: przypominam o mojej regulacji świateł
(sposób odczytu kodów uszkodzeń bez specjalistycznych narzędzi a także sprawdzenie i regulację czujnika położenia przepustnicy znajdziesz w książce Etzolda)
PS: przypominam o mojej regulacji świateł
