wiem ze roznica bedzie, ale to tak kazdy mowi, chcialbym zeby wypowiedzialy sie tylko te osoby ktore takie cos w swoich pugach to zrobily, wypowiedzi reoretyczne mnie zbytnio nie interesuja
Podrasowanie puga pytanie..
- 
				Lord_DRED
 - Junior
 - Posty: 167
 - Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Bytomia
 
Podrasowanie puga pytanie..
mam male pytanko do osob ktore swoj slink 1,4 podrasowaly w jakiklolwiek sposob, modyfikacja glowicy, odchudzenie kola zamachowego lub sportowy walek rozrzadu? jesli ktos mial taka modyfikacje w swoim autku to prosil bym o komentarz - czy odczul ta roznice ? 
wiem ze roznica bedzie, ale to tak kazdy mowi, chcialbym zeby wypowiedzialy sie tylko te osoby ktore takie cos w swoich pugach to zrobily, wypowiedzi reoretyczne mnie zbytnio nie interesuja
			
			
									
						
							wiem ze roznica bedzie, ale to tak kazdy mowi, chcialbym zeby wypowiedzialy sie tylko te osoby ktore takie cos w swoich pugach to zrobily, wypowiedzi reoretyczne mnie zbytnio nie interesuja
205tka - 1361, 75KM - rocznik 93
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
- 
				Lord_DRED
 - Junior
 - Posty: 167
 - Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Bytomia
 
wydawalo mi sie ze prosilem o odpowiedz osob ktore cos zrobily w swoich pugach i czy odczuly roznice, jesli mam wydac  tysiac zlotych chcialbym wiedziec ze to sie oplaci w stopniu mnie zadowalajacym - a najlepiej gdyby ktos mial podrasowany woz i moglbym sie nim przejechac zeby samemu sie przekonac
wiekszosc osob ktora tu sie wypowiada rownie dobrze mogla pograc w bierki - nie wiem czy to glupota czy chwilowe zacmienie umyslu - mam nadzieje ze jednak to drugie......
			
			
									
						
							wiekszosc osob ktora tu sie wypowiada rownie dobrze mogla pograc w bierki - nie wiem czy to glupota czy chwilowe zacmienie umyslu - mam nadzieje ze jednak to drugie......
205tka - 1361, 75KM - rocznik 93
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
w Niemczech zmieniany wałek, w Polsce obrobiona głowica, zwiększone sprężanie, stożek i wydech sebringa efekt ładnie pracuje, super dzwięk i znaczna poprawa elastyczności
tak jak juz pisałem a nie wiem kto to wyciął
 moim zdaniem warto
			
			
									
						
							tak jak juz pisałem a nie wiem kto to wyciął
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
napewno zmiana walka rozrzadu i katow zaworowych  do tego  planowanie glowicy, zmiana zasilania(np z wtrysku na gaznik dwugardzielowy) i bedzie bardziej zywszy i elastyczny, a tak w ogole co chcialbys uzyskac z 1.4??? bo piszesz ze w tuning tego silnika chcessz wlozyc 1000  wiec jakiego efektu oczwkujesZ??
			
			
									
						
							rallyeeeeeee do you feel it 
:D:D:D:D
			
						- 
				Lord_DRED
 - Junior
 - Posty: 167
 - Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Bytomia
 
oczekuje jak najwiecej wiadomo 
glownie szukam osob ktore to zrobily u siebie i moga mi powiedziec jak ich zdaniem sie poprawilo, bo teorie znam wiem co kazda przerobka moze zmienic, ale malo kto zrobil to w 1,4 dlatego zalozylem temat
teoretykow ci dostatek, natomiast ludzi ktorzy zrobili to w praktyce w swoich lwiatkach juz niewielu -
			
			
									
						
							glownie szukam osob ktore to zrobily u siebie i moga mi powiedziec jak ich zdaniem sie poprawilo, bo teorie znam wiem co kazda przerobka moze zmienic, ale malo kto zrobil to w 1,4 dlatego zalozylem temat
teoretykow ci dostatek, natomiast ludzi ktorzy zrobili to w praktyce w swoich lwiatkach juz niewielu -
205tka - 1361, 75KM - rocznik 93
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
widze ze masz 75 KM wiec pewnie masz wtrysk poszukaj sobie gaznika dwugardzielowaego SOLEXA lub WEBERA ( nie chodzi mi o takie jak w rallye tylko 1 gaznik dwugardzielowy dla wyjasnienia:),  jak juz  pisalem wczesniej i zaloz sobie cos takiego,  kolektor bedzie podobnny wiec pewnie problemow nie bedzie a roznica bedzie zauwazalna gwarantuje:):):D:D:D
			
			
									
						
							rallyeeeeeee do you feel it 
:D:D:D:D
			
						- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
a ja bym osobiscie czegoś takiego nie robił-jak kumpel eksperymentował i załozył gaźnik i był dobrze zestrojony żeby rozwiać wątpliwości ale na obroty wchodził zdecydowanie gorzej niz na wtrysku.
Jesli zmiany mają mieścić się w funduszu 1000zł to zrób podstawy jak obróbka głowicy,wydech a na co jeszcze starczy to nie wiem bo np. wałek tani nie jest
			
			
									
						
							Jesli zmiany mają mieścić się w funduszu 1000zł to zrób podstawy jak obróbka głowicy,wydech a na co jeszcze starczy to nie wiem bo np. wałek tani nie jest
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				alexil
 - Junior
 - Posty: 103
 - Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Stalowa Wola
 
Mój 1.4 na monowtrysku jest dość poważnie zmodyfikowany. Od razu zaznaczam, że po 1 nie ja to robiłem (ale jeżdziłem seryjnym 1.4 i różnica jest spora), a po 2 to kosztowało więcej niż 1000 zł 
No więc moj silniczek ma sportowy wałek, obniżoną głowicę, wypolerowany dolot. Ma też cylindry ,tłoki, i pierścienie markowane przez kolbenschmidt ale to już droższa impreza i nie wiem czy jakoś zwiększa moc czy tylko trwałość (to wszystko robota poprzedniego właściciela, który chciał autko na 1/4 mili).
To tyle.
Pozdrawiam
			
			
									
						
							No więc moj silniczek ma sportowy wałek, obniżoną głowicę, wypolerowany dolot. Ma też cylindry ,tłoki, i pierścienie markowane przez kolbenschmidt ale to już droższa impreza i nie wiem czy jakoś zwiększa moc czy tylko trwałość (to wszystko robota poprzedniego właściciela, który chciał autko na 1/4 mili).
To tyle.
Pozdrawiam
Tomek