Po ostatnich wizytach u mechanika padło na osłony rozrządu, rzeczywiście szczególnie ta pod pompą wody praktycznie przetarta przez pasek.
Chcąc nie chcąc wybrałem się do ASO kupiłem osłony, pasek Contitecha i do mechanika.
Po wymianie było dobrze tylko do chwili aż silnik się nie rozgrzał. Poluźnienie paska tylko trochę pomogło, bo wciąż ociera szczególnie o osłonę pod pompą

Co więcej po zdjęciu górnej osłony okazało się, że pasek chodzi na boki na kole pasowym i to ok 3-5 mm i ociera o osłony.
No i teraz tak - głowica prosta po planowaniu na początku roku, rolka TRW wymieniona, co do pompy wody to jakiś noname zamiennik był więc może to. Ale główne podejrzenia padły na 2 koła na których chodzi pasek. Wizualnie nie da się ocenić które jest krzywe więc pozostaje metoda eliminajci
Czy są jakieś inne możliwości ? Ile kosztują rzeczone koła i czy ktoś może ma?
Pomocy bo już mnie trafia, a nie mam ochoty co pół roku płacić za pasek, osłony i robociznę...