Problemy dwa. 1.8D
- 
				Maciej
 
Problemy dwa. 1.8D
Witajcie,
Tak sie zdarzylo ze musze teraz pracowac w Austri i co dwa trzy tygodnie jezdze do Polski. Oczywiscie jak to na dluzszej trasie wyszlo pare niepokojacych rzeczy.
1. Drgania/stukania
Podczas jazdy na 5 biegu, gdy chce przyspieszyc czuje drgania nakierownicy i caly samochod zaczyna sie trzesc jakby mial kola nie wywazone. Gdy tylko ujme gazu, albo dojdzie do zadanych obrotow lub z gorki objaw znika, jest cisza i jest normalnie. Zawieszenie mam prawie cale nowe. Tarcze,zaciski,klocki,wachacze,polosie, gumy na stablizatorach, amorki wraz z lozyskami - to wszystko bylo w ostatnim czasie wymienione. Przed wyjazdem robilem zbieznosc i wywazalem kola. Luzu zadnego nie wykryto. Mam takie wrazenie jakby sie do przenosilo z rury wydechowej na podloge??
2. Hamulce
Sa dosc slabe, po dluzszej jezdzie gdy zahamuje gwaltownie to przednie prawe kolo i (chyba) lewe tylne idzie w poslizg, natomiast lewy przod nie. Mimo tego samochodu nie sciaga na prawo podczas hamowania. Przeczytalem na forum ze poniewaz hamulce sa krzyzowe to trzeba by podciagnac na bebnie prawy tyl - tak zrobilem - nawet kolo chodzi ciezej od lewego ale dalej jest to samo. Nadmienie ze pompa, przewody i szczeki sa nowe.
Jeszcze raz polecam wszystkim klekocznikom wymiane wtryskow !!! Przy jezdzie 100-110 obciazonym samochodem ( full ciezkich bagazy i 2 osoby ) spalil mi w granicach 4,4 - 4,6 .
Pozdrawiam
Maciej K
P.S. Jaka pojemnosc ma bak od 205 d ?[/list]
			
			
									
						
										
						Tak sie zdarzylo ze musze teraz pracowac w Austri i co dwa trzy tygodnie jezdze do Polski. Oczywiscie jak to na dluzszej trasie wyszlo pare niepokojacych rzeczy.
1. Drgania/stukania
Podczas jazdy na 5 biegu, gdy chce przyspieszyc czuje drgania nakierownicy i caly samochod zaczyna sie trzesc jakby mial kola nie wywazone. Gdy tylko ujme gazu, albo dojdzie do zadanych obrotow lub z gorki objaw znika, jest cisza i jest normalnie. Zawieszenie mam prawie cale nowe. Tarcze,zaciski,klocki,wachacze,polosie, gumy na stablizatorach, amorki wraz z lozyskami - to wszystko bylo w ostatnim czasie wymienione. Przed wyjazdem robilem zbieznosc i wywazalem kola. Luzu zadnego nie wykryto. Mam takie wrazenie jakby sie do przenosilo z rury wydechowej na podloge??
2. Hamulce
Sa dosc slabe, po dluzszej jezdzie gdy zahamuje gwaltownie to przednie prawe kolo i (chyba) lewe tylne idzie w poslizg, natomiast lewy przod nie. Mimo tego samochodu nie sciaga na prawo podczas hamowania. Przeczytalem na forum ze poniewaz hamulce sa krzyzowe to trzeba by podciagnac na bebnie prawy tyl - tak zrobilem - nawet kolo chodzi ciezej od lewego ale dalej jest to samo. Nadmienie ze pompa, przewody i szczeki sa nowe.
Jeszcze raz polecam wszystkim klekocznikom wymiane wtryskow !!! Przy jezdzie 100-110 obciazonym samochodem ( full ciezkich bagazy i 2 osoby ) spalil mi w granicach 4,4 - 4,6 .
Pozdrawiam
Maciej K
P.S. Jaka pojemnosc ma bak od 205 d ?[/list]
- 
				Dexter
 
Ja kiedys tak mialem ze rura mi sie troche przestawila na tych wieszakach gumowych i bila o wspornik od haku holowniczego i o zapas i przy ruszaniu i przy zmianie biegow mialem dziwne stuki...Sprawdz pod autem jak tam caly wydech chodzi czy ci sie nie obija o cos... ale z drganiami na kierownicy to do znawcow:)
A co do wtryskow to ja sie wlasnie czaje na wymiane chociaz moj 1,8 TD pali okolo 5 l/100km po trasie, po miesice jest jakies 5,5l.
			
			
									
						
										
						A co do wtryskow to ja sie wlasnie czaje na wymiane chociaz moj 1,8 TD pali okolo 5 l/100km po trasie, po miesice jest jakies 5,5l.
- 
				ERA
 - Nowicjusz
 - Posty: 30
 - Rejestracja: 10 cze sob, 2006 9:45 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Radomsko
 - Kontakt:
 
Witam!         do Macieja
Miałem identyczne obiawy, drgania podczas przyspieszania i hamowania.Trzęsło
całym samochodem, kierownicą, kołami (kierowcą też).
Przyczyna: rozleciało się łożysko igiełkowe na jednym z trzech kamieni na półośce-
wymieniłem igiełki ze starej półosi, wszystko ustało. Robota wredna mnie zajęło
około 4 godzin
      uwaga:  trzeba dokładnie wybrać magnesem stare pokruszone i połamane igiełki bo narobisz sobie nowego bałaganu. 
 
pozdrawiam
			
			
									
						
							Miałem identyczne obiawy, drgania podczas przyspieszania i hamowania.Trzęsło
całym samochodem, kierownicą, kołami (kierowcą też).
Przyczyna: rozleciało się łożysko igiełkowe na jednym z trzech kamieni na półośce-
wymieniłem igiełki ze starej półosi, wszystko ustało. Robota wredna mnie zajęło
około 4 godzin
pozdrawiam
peugeot 205 zibi