Do gazowników !!! KTOŚ MA BLOSA ???

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Czyli wg Was to dobre rozwiązanie ale tylko do sportu ?
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

bo skoro masz instalkę i wszystko w niej chodzi ok. to po co to zmieniać i cudować żeby jeżdziło tak samo no może z delikatnie mniejszym spalaniem przy normalnej jeździe. jeśli się ścigasz to ma to sens bo nie ogranicza to przepływu jak standardowy reduktor

- poza tym teraz kompy w instalkach są bardzo wygodne np. przy odpowiedniej temperaturze same przełanczają auto na gaz i jak jest to wszystko ładnie zrobione to chodzą bez zarzutu, poza tym przy przeglądzie i tak będziesz musiał miec kompa pod maską żeby auto przeszło badanie, więc do zwyklaków mija się to z celem :roll:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Tak też sądziłem że to raczej tylko w sporcie odegra większe znaczenie...tak czy siak..dziękuje za porady..
ODPOWIEDZ