Jak postoi to trzeba długo kręcić żeby zapalił
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jak postoi to trzeba długo kręcić żeby zapalił
Jedna z wielu rzeczy które dzieją się po NAPRAWIENIU peżota...
Jak postoi nocke to jeden akumulator to mało żeby odpalił...
co może to powodować?
piszcie co tylko Wam do głowy przyjdzie, będę wszystko sprawdzał... bo przeciez to chyba jakaś magiczna rzecz się dzieje...
nie wiem czy coś ma wspólnego, ale może komuś podsunie to jakiś pomysł - jak stoi na wolnych to potrafi czasami zgasnąć... zdarza się też ale rzadziej że podczas jazdy na chwile przerwie...
już pierdolca dostaje, myślicie że w Peugeot'cie przyjeli by takiego starego trupa?
Dzięki za wszelakie odpowiedzi
Jak postoi nocke to jeden akumulator to mało żeby odpalił...
co może to powodować?
piszcie co tylko Wam do głowy przyjdzie, będę wszystko sprawdzał... bo przeciez to chyba jakaś magiczna rzecz się dzieje...
nie wiem czy coś ma wspólnego, ale może komuś podsunie to jakiś pomysł - jak stoi na wolnych to potrafi czasami zgasnąć... zdarza się też ale rzadziej że podczas jazdy na chwile przerwie...
już pierdolca dostaje, myślicie że w Peugeot'cie przyjeli by takiego starego trupa?
Dzięki za wszelakie odpowiedzi
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1415
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
a ztym gasnięciem na wolnych obrotach to jak rozgrzany jest? bo ja wczoraj sie lekko wkurzałem bo jechałem chyba o 2 w nocy stałą prędkością około 110 przez jakies 30km. Jak dojechałem do krzyżówki to wcisnąłem srzęgło i obroty spadły do 0 i zgasł... odpaliłem go i dalej gubił obroty , musiałem cały czas lekko na gazie trzymac , ale po jakims czasie to ustąpiłio i było OK - aha i zauważyłem ze jakos tak nie przyśpiesza równo i jakby słabiej... cóż to może byc?
-
- Nowicjusz
- Posty: 76
- Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
- Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jędrzejów
nie siedzę w konstrukcji zasilania GTI, ale wygląda mi to na dopływ paliwa
- filtr paliwa
- swobodny odpływ paliwa (drożne odpowietrzanie zbiornika)
- czujnik (regulator) ciśnienia (o ile jest-bo tego nie wiem)
- ....hm..
w serwisach przyjmują wszystkie "modele" ale niestety nie obniżają cen usług z powodu miłości do 205
- filtr paliwa
- swobodny odpływ paliwa (drożne odpowietrzanie zbiornika)
- czujnik (regulator) ciśnienia (o ile jest-bo tego nie wiem)
- ....hm..
w serwisach przyjmują wszystkie "modele" ale niestety nie obniżają cen usług z powodu miłości do 205
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
- pki205
- Junior
- Posty: 140
- Rejestracja: 25 sty ndz, 2004 9:16 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 GTI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jak postoi to trzeba długo kręcić żeby zapalił
W ASO w wiekszosci juz nie pamietaja ze takie samochody Peugeot robil wogole:) Starszych niz paroletnie prawie nie robia bo nikt im nie przyprowadza takich, ale czasem mozna trafic ze jakis pracujacy tam mechanik jezdzi wlasnie 205 i ogarnia temat.Dżon Dobra Nadzieja pisze:myślicie że w Peugeot'cie przyjeli by takiego starego trupa?
Milo bylo kiedys zobaczyc jak wjechalo do ASO moje GTI, a wszyscy mechanicy rzucili robote przy nowych 407,607 itp zeby poogladac Sorrento
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec