
1. Ile powinien tego typu sinik spalać na trasie i na mieście, oraz o ile więcej od sinika 1,1i (TU1M o ile się nie mylę, bo może bym przełożył siniki jak będzie duża różnica):?: (mi na trasie brał 7litrów, a po mieście blisko 10l i jak można było by to zmniejszyć)
2. Co może być przyczyna gaśnięcia sinika gdy z 2000 lub 3000 wrzucę mu na luz:?: I po odjęciu gazu na ile powinny spaść obroty (na luzie)



3. Dlaczego przy obrotach 3000 i więcej słychach wewnątrz auta silnik, gdy przy układzie wydechowym nie widać żadnych dziur i nie czuć żeby coś wiało z okolic rury

Dodam dodatkowo że silnik bierze olej około 0,5l na 1000km ale przymierzam sie juz do wymiany pierścieni, oczywiście po sprawdzeniu ciśnienia w komorach spalania manometrem. Na razie jeszcze nie odczuwam spadku mocy. I jak pierścienie będą OK (w co szczerze wątpię niebieski dymek po zapaleniu zimnego) to gdzie szukać przyczyny ubywającego oleju

Wiem że było to przerabiane pewnie na forum ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi na te tematy, chociaż parędziesiąt wątków przeczytałem.
Z góry dziękuje za odpowiedzi
