Strona 1 z 1

Gdzie Ta Iskra czyli GTI nie odpala.. HELP!!!

: 23 paź sob, 2004 12:24 pm
autor: wozek
Pomocy!! Jak sie nagrzeje to nie odpala, ale na pych :) odpala, jak postoi całą noc odpala bez zająknięcia. Sprawdzałem i na ciepłym silniku niema iskry, nawet cewka nie daje :? Nie bardzo rozumiem tą sytuacje z brakiem iskry, sprawdzałem jak niechciał odpalić i niema, minute później go pociągnąłem to odpalił od razu :/ gdzie jest zależność??? Z góry dzieki!

: 23 paź sob, 2004 12:25 pm
autor: wozek
A zpomniałem (jesli ma to znaczenie) 1,9 GTI (jetronik)

: 24 paź ndz, 2004 10:12 am
autor: iveras
Mam to samo. Nie pamiętam jednak do czego drogą eliminacji doszliśmy przy moim ... Chodziło o kabel biegnący do pompy paliwa. Prawdopodobnie jest uszkodzony i przy wysokiej temperaturze nie przewodzi prądu do pompy, czym jej nie uruchamia. Auto nie dostaje paliwa i dopiero po przestygnięciu kabel przewodzi elektrony prawidłowo. Sprawdzaliśmy i pompa nie pompowała benzyny, kiedy przestygło benzyna leciała. To jest to. Tylko gdzie ten kabel? Jeszcze nie wiem!

: 26 paź wt, 2004 10:32 pm
autor: wozek
na ciepłym silniku niema iskry, nawet cewka nie daje Nie bardzo rozumiem tą sytuacje z brakiem iskry, sprawdzałem jak niechciał odpalić i niema, minute później go pociągnąłem to odpalił od razu
Z pompą wszystko Ok paliwo sie leje problem leży gdzies po stronie instalacji zapłonowej. Cewka, moduł, palec, aparat, przewody? Cholera wie co to wymieniłem narazie przewód od cewki do aparatu i nic :(

: 27 paź śr, 2004 11:30 am
autor: Piweł
Zmień na próbę cewkę, potem moduł, bo to prawdopodobnie któraś z tych dwóch rzeczy. W cewce można ewentualnie zmierzyć jeszcze rezystancję poszczególnych uzwojeń i coś wydedukować na tej podstawie, ale prościej ją po prostu podmienić.

Sprawdź jeszcze osadzenie i czystość wszystkich bezpieczników i przekaźników, szczególnie tych w komorze silnika - może tu leży problem.

Pozdr
Piweł

: 29 paź pt, 2004 12:12 pm
autor: duri666
w mojej maszynie bylo to samo.na zimona chodzi az milo,a po zagrzaniu lipa(ginela iskra).po zjezdzeniu ok 5 mechanikow i wysluchaniu gdybania ze moze cewka,moze aparat,moze modul,a najlepiej to jakby kupic caly nowy silnik z osprzetem :lol: jeden z nich podjol sie na wlasna reke(on inwestowal w czesci do sprawdzenia,a kto mial tego typu problemy wie ze nie jest to tanie,a znalezienie uzywanego elementu odpowiedniego typu nikiedy graniczy z cudem)i jek sie okazalo byl to MODUL.tak wiec Ja na twoim miejscu sprawdzilbym najpierw modul-nie koniecznie orginalny(jednak co fabryka to fabryka-ja mam od poloneza,jednak tego modulu nie polecam-auto jezdzi,ale to nie to)wystarczy zeby byl od auta o zlizonej pojemniosci i tego samego typu(jedno-punkt,wielo-punkt). Pozdrawiam i Zycze powodzenia w naprawie :lol: