luzy zaworowe

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT » 12 maja czw, 2005 8:49 pm

NO tak Iveras ma Tu wiec nei ma problemu zapomnaiełm że jeszcze trzeba mieć coś żeby silnik pokręcić :) i kolejnośc fakt :) :mrgreen:
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]

Awatar użytkownika
iveras
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk

Post autor: iveras » 12 maja czw, 2005 10:35 pm

:D się cieszę :mrgreen: ... :idea: ale co z tą kolejnością :?:
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"

Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka » 12 maja czw, 2005 10:38 pm

kolejnosc nie ma tu tak dużego znaczenia zaczynasz od tego który znajdzie sie pierwszy w górnym martwym punkcie mozesz zaczad od pierwszego zeby potem ci sie nie pomyliło tylko wtedy masz wiecej krecenia wałem

Awatar użytkownika
iveras
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk

Post autor: iveras » 12 maja czw, 2005 10:43 pm

ok. ok :) przez jakie etapy przechodze poczynając od otworzenia klapy? I czy faktycznie wypada coś wymienić przy okazji? Jakąś uszczelke miski olejowej, czy uszczelkę pokrywy zaworów, tudzież uszczelniacze zaworów??? :|
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"

Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 652
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike » 12 maja czw, 2005 10:44 pm

Nom :wink:
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
e-mail: ioo@go2.pl kom: 515 568 338 http://www.NMike.peugeot205.pl

Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka » 12 maja czw, 2005 10:53 pm

do silnika tu
klucz płaski 10mm
szczelinomierz
śrubokręt płaski lub klucz nasadowy 8lub7 albo imbus 4

Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4587
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash » 26 lip śr, 2006 8:00 pm

zajefajnie... dopiero przy okazji 5 próby ustawiania zaworów zorientowałem sie... że owszem, luzy ustawione były dobrze... ale pomylone zostały dolotowe z wydechowymi :oops:

teraz już może sobie pooddychać...


aha... od początku było mniej więcej tak, ze na dolocie więcej a na wydechu mniej.... strejndż 8)7
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]

Awatar użytkownika
STRICTEpl
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: 08 wrz śr, 2010 8:33 am
Posiadany PUG: 205 1,6 GTI Group "N"
Numer Gadu-gadu: 1899171
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: luzy zaworowe

Post autor: STRICTEpl » 03 lip wt, 2012 6:31 pm

Odgrzewam.
Luzy zaworowe w silnikach XU9 powinny wynosić:
ssący 0.15-0.25
wydechowy 0.35-0.45

ODPOWIEDZ