Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
-
JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: JoT_JoT » 12 maja czw, 2005 8:49 pm
NO tak Iveras ma Tu wiec nei ma problemu zapomnaiełm że jeszcze trzeba mieć coś żeby silnik pokręcić

i kolejnośc fakt

Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
-
iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Post
autor: iveras » 12 maja czw, 2005 10:35 pm

się cieszę

...

ale co z tą kolejnością

If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
-
blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
-
Kontakt:
Post
autor: blaszka » 12 maja czw, 2005 10:38 pm
kolejnosc nie ma tu tak dużego znaczenia zaczynasz od tego który znajdzie sie pierwszy w górnym martwym punkcie mozesz zaczad od pierwszego zeby potem ci sie nie pomyliło tylko wtedy masz wiecej krecenia wałem
-
iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Post
autor: iveras » 12 maja czw, 2005 10:43 pm
ok. ok

przez jakie etapy przechodze poczynając od otworzenia klapy? I czy faktycznie wypada coś wymienić przy okazji? Jakąś uszczelke miski olejowej, czy uszczelkę pokrywy zaworów, tudzież uszczelniacze zaworów???

If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
-
NMike
- Uzalezniony
- Posty: 652
- Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 12 maja czw, 2005 10:44 pm
Nom

-
blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
-
Kontakt:
Post
autor: blaszka » 12 maja czw, 2005 10:53 pm
do silnika tu
klucz płaski 10mm
szczelinomierz
śrubokręt płaski lub klucz nasadowy 8lub7 albo imbus 4
-
woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4587
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 26 lip śr, 2006 8:00 pm
zajefajnie... dopiero przy okazji 5 próby ustawiania zaworów zorientowałem sie... że owszem, luzy ustawione były dobrze... ale pomylone zostały dolotowe z wydechowymi
teraz już może sobie pooddychać...
aha... od początku było mniej więcej tak, ze na dolocie więcej a na wydechu mniej.... strejndż

Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
STRICTEpl
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 wrz śr, 2010 8:33 am
- Posiadany PUG: 205 1,6 GTI Group "N"
- Numer Gadu-gadu: 1899171
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: STRICTEpl » 03 lip wt, 2012 6:31 pm
Odgrzewam.
Luzy zaworowe w silnikach XU9 powinny wynosić:
ssący 0.15-0.25
wydechowy 0.35-0.45