Strona 1 z 2

Wyskakuej 2 i 4

: 01 gru śr, 2004 8:36 pm
autor: morus
Wyskakuje mi 2 i 4 gdy jade po dziurach albo mam delikatnie wcisniety gaz. Cztalem gdzies ze trzeba dokrecic nakretke (nie bede pisalem ktora bo chba wszyscy wiedza), znalazlem ja ale jest dokrecona. Zastanawiam sie czy nie ma jakiejs regulacji.
P.S.
Mam 205 1.1 91r.

: 01 gru śr, 2004 11:12 pm
autor: Rychu
No.... skoro nakrętka jest dokręcona to obawiam się że wyregulujesz to jedynie poprzez kupno nowych wodzików :cry:
P.S Ktoś mi mówił ostatnio, że podobno można dostać (dorobić :?:) same tuleje, które znajdują się na końcach wodzików, bo to w sumie one się zużywają. Nie wiem na ile w tym prawdy, dowiem się jak sam będę musiał wymienić :lol:

: 02 gru czw, 2004 6:15 pm
autor: Kaktus
Rozebrac skrzynie, wymienic sprezynki i kuleczki na prowadnicach wybierakow 2 i 4 biegu.

: 02 gru czw, 2004 8:45 pm
autor: morus
Bede musial o tym pomyslec bo mnie to starsznie denerwuje. Dzieki za pomoc.

: 03 gru pt, 2004 10:33 am
autor: Piweł
...

: 03 gru pt, 2004 1:46 pm
autor: Kaktus
No piwel ma racje... to tazke moze byc przyczyna!! A na pewno jest to latwiej sprawdzic, bo nie trzeba tak jak w przypadku ktory ja opisalem, zdejmowac skrzyni i jej rozbierac.

: 03 gru pt, 2004 11:08 pm
autor: Rychu
Nooo....już myślałem że jakieś głupstwa chłopakowi naopowiadałem, ale na szczęście miałem choc troszeczkę racji :mrgreen:

: 04 gru sob, 2004 10:02 pm
autor: bipi
nie możecie mi napisać o jaką to nakrętkę chodziło na samym początku, bo akurat tak się składa że mam to samo.

: 05 gru ndz, 2004 3:46 am
autor: robakkk
Jak wleziesz do kanalu i jadac od galki zmiany biegow po wodziku dotrzesz w okolice przekladni kierowniczej,to zauwazysz tam taki trzpien skrecony nakretka 8,czyli klucz 13mm(rzadziej 14mm),ktory podtrzymuje wodziki-musi byc sztywno skrecony do belki :!:

: 05 gru ndz, 2004 4:00 pm
autor: morus
to jest akurat dobrze, gorzej ze sprawdzilem wodziki i luzu praktycznie nie ma, poducha mocowanie silnikia tez jest ok. Chyba bede musial ja wytargac :( .

: 05 maja pt, 2006 11:27 pm
autor: Ory
U mnie akurat wypadaja wszystkie biegi(najczesciej 2 i 4) jak puszcze pedal gazu .
Ogolnie skrzynia OK> ladnie wchodza wszystkie biegi bez zgrzytow, tylko wlasnie wypadaja.
A moze to wina sprzegla :?: :?:
pozdro

: 06 maja sob, 2006 5:28 am
autor: Sebek
miałem swego czasu w saxo taką akcję że jak jechałem to rozłączały sie na dziurach dwa cięgła i traciłem biegi :mrgreen: wymieniłem i juz jest lepiej bo tak to co chwile musiałem się kłaść pod auto

: 06 maja sob, 2006 11:40 am
autor: robakkk
Witam!
Ja obecnie mam przypadlosc,ktora wczesniej mi sie nigdy nie zdarzyla i przyznam,ze mnie to troche martwi. Otoz dwojka w zasadzie sie nie zapina,tzn. wkleszczyc ja mozna,ale jak sie ja nawet lekko obciazy,czyli popusci sprzeglo i zaczyna pracowac,to automatycznie ja wypycha...nie pomaga nawet trzymanie na sile drazka zmiany biegow :cry:
Co to :?:

: 15 maja pn, 2006 5:25 pm
autor: dauit
no ja tez mam ten problem z biegami ze wylataja... duzo na tym trace na KJSkach bo przy odpuszczeniu wylatuja... a zapinanie biegow jest bardzo bardz odelikatne... malym palcem u nogi mozna wbic bieg :) ale zaraz ide szukac tej srobki ktora moze niebyc dokrecona :) bo na tych rajdzikach to niewiadomo co poscilo a co urwało :D

: 04 sie pt, 2006 2:24 pm
autor: Buluś
a co jeżeli nie moge znaleść tej śrubki ???????