WYMIANA SILNIKA
WYMIANA SILNIKA
Temat to dość śliski, bo zamierzam dopuścić się małego oszustwa (mam nadzieję że wymiar sprawiedliwości nie zagląda na nasze forum). Mam w autku silnik 1.0. Numery silnika nie są tu wybite na obudowie, ale jest zwykła blaszka przymocowana jednym nitem. Sprawdzałem w innym 1.0 i było tak samo. Czy podobnie mocowane są numery silnika w modelach 1.1 i 1.4? Bo jeśli tak to można zrobić podmiankę bez całej tej urzędowej biurokracji. A biurokracja ma tu rozmiar katastroficzny. Kumpel wymieniał silnik w polonezie Tracku i kosztowało go to wiele tygodni nerwów i pieniędzy. Co myślicie o moim pomyśle? A może ktoś ma już doświadczenia w takich "oszustwach"? Jeśli numery będą się zgadzały to ani na przeglądzie, ani przy policyjnej "rewizji" nikt nie zauważy czy to motorek 1.0, 1.1, czy 1.4.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
dobrze kombinujesz w ostatnich 2-3 zdaniach
Jednak wypadaloby cie zgardzic, i napisac ze lamiesz prawo, jestes przestepca itp. A decyzja nalezy do ciebie
Zawsze mozesz tez poprostu rozumowac w sposob europejski, gdzie silnik jest czescia wymienna (z tego co sie orientuje).
Jednak wypadaloby cie zgardzic, i napisac ze lamiesz prawo, jestes przestepca itp. A decyzja nalezy do ciebie

Zawsze mozesz tez poprostu rozumowac w sposob europejski, gdzie silnik jest czescia wymienna (z tego co sie orientuje).
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
No właśnie. To mnie interesuje najbardziej, bo chcę wrzucić silnik 1.1 lub 1.4. Nie wiem czy to będzie takie straszne przestępstwo. Najbardziej mogłaby się wkurzyć ubezpieczalnia, bo oni biorą kasę w zależności od pojemności. Ale kto w samochodzie z 1988 roku będzie zastanawiał się jaki on ma silnik? Gorzej może być ze sprzedażą, bo jakiś fachman mógłbym odkryć mój eksperyment.
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Ja mam troceh doswiadczenia
i powiem,ze jesli przekladka dotyczy silnikow 1,1 TU1M na 1,4 TU3M,to nikomu nie uragajac,nie ma raczej szans,zeby golym okiem je rozroznic,bo roznice sa bardzo znikowe
A co sie tyczy numerow,itd,itp.,to dwa wymienione przeze mnie silniki rowniez maja numery na blaszce




A co sie tyczy numerow,itd,itp.,to dwa wymienione przeze mnie silniki rowniez maja numery na blaszce

Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk
blaszki
Uważaj bo policja z drogówki wiedzą że we francuzach są blaszki z numerami, ale co ważne musi mieć odpoweidni kolor i kształt łba nita którym mocujesz blaszkę.
Wiem to bo jak kupowałem puga, to znajomy gliniarz mi to sprawdzał a zna się na rzeczy.
Myślę że nie bedą cię sprawdza, powodzenia.
Wiem to bo jak kupowałem puga, to znajomy gliniarz mi to sprawdzał a zna się na rzeczy.
Myślę że nie bedą cię sprawdza, powodzenia.
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
W normalnym kraju silnik to tez czesc zamienna...
A czemu moge skrzynie zmienic a silnika juz nie?
IMO to glupi przepis z pozostalosci popeerelowskich wymyslow...
Wszystkie 205/309 maja na blaszkach numery, przekladaj i sie nie zastanawiaj.
Wedlug mnie to zadne oszustwo, przeciez silnika nie ukradles tylko normalnie kupiles...
A czemu moge skrzynie zmienic a silnika juz nie?
IMO to glupi przepis z pozostalosci popeerelowskich wymyslow...
Wszystkie 205/309 maja na blaszkach numery, przekladaj i sie nie zastanawiaj.
Wedlug mnie to zadne oszustwo, przeciez silnika nie ukradles tylko normalnie kupiles...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
i na takie kraje wymyslil pugi sposob, czyli numery na blaszkach
Robert 205, przy sprzedazy mowisz ze wstawiles strokera (wiekszy skok korb) do mniejszego silnika dlatego jest przelitrazowany
Inna kwestia, nie przesadzajmy zadko nasze samochody kupuja fachury

Robert 205, przy sprzedazy mowisz ze wstawiles strokera (wiekszy skok korb) do mniejszego silnika dlatego jest przelitrazowany

Inna kwestia, nie przesadzajmy zadko nasze samochody kupuja fachury

P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Re: blaszki
...
Ostatnio zmieniony 02 sty wt, 2007 4:40 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
- waldemarek_b
- Junior
- Posty: 179
- Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Fabianów
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: blaszki
putbill pisze:Uważaj bo policja z drogówki wiedzą że we francuzach są blaszki z numerami, ale co ważne musi mieć odpoweidni kolor i kształt łba nita którym mocujesz blaszkę.
Wiem to bo jak kupowałem puga, to znajomy gliniarz mi to sprawdzał a zna się na rzeczy.
Myślę że nie bedą cię sprawdza, powodzenia.
mozesz zrobic fotke tych nitów