Strona 1 z 1

deska rozdzielcza pug205 1.1

: 22 lut wt, 2005 1:57 pm
autor: Pieraś
siemanko wszystkim.

kwestai jest taka .... nie dziala mi licznik tymczasowego kilometrazu ... i teraz ... czy da rade wstawic inna deske tzn np. od innego modelu puga ... dwa czy ewentualnie wymieniajac podzespoly tej deski da sie zamienic ten glupi zegarek ktory tam jest na obrotomierz ( ladnie czasem przy mojej jezdzie widziec kochane obroty ) i czy da rade jakos wstawic wksaznik temp. silnika .... bo coz nieestety jest ta biedna kontrolka STOP itp. ktora mowi ze za3maj sie jak juz jest na pograniczu jak to mowie rozwalenia silnika a chcialbym ladny wskaznik pokazujacy mi np. temp co 10 stopni silnika wiadomo 70-100 - to tak dla przykladu. czy mozna kupic takie ustrojstwo i podlaczyc do tego kabelka co idzie od czujnika temp. czy cos wiecej. p.s. przy desce z lewej strony sa widoczne z boku 2 srubki po odkreceniu ich sa gdzies jakies zatrzaski gdybym chcial to demontowac ?? jesli ktos to juz demontowal niech napisze mniejwiecej co i jak. dzieki

: 22 lut wt, 2005 4:43 pm
autor: Dan
Da się wszystko co napisałes tylko potrzebujesz troche czasu i wkładu finansowego
aby wyjąc licznik musisz zdemontować cały daszek

: 22 lut wt, 2005 4:49 pm
autor: Para
poszukaj FAQ
ten temat był ruszany wiele razy

: 22 lut wt, 2005 4:56 pm
autor: Pieraś
wiedzialem ze to napisze - Faq niestety jest zasatysfakcjonujacy ( raz temat poruszony i wg mnie wogole niewyczerpany )

: 22 lut wt, 2005 4:59 pm
autor: JoT_JoT
Wskaźnik temp musiałbyś wstawić raczej gdzieś osobno ponieważ w licznik nie bardzo gdzie go upchać jest co do podłączenia nie ma problemu tylko trzeba kupić jeszcze czujnik temp i też go wstawić jest na to miejsce. Co do obrotomierza to można go wstawić zamiast zegarka wystarczy go podłączyć do zasilania oraz cewki Trzeba tylko znależć jakieś w miare pasujący w to miejsce i ewentualnie dociąć. Co do odkręcenia licznika to odkręcasz go od spodu pod kolumną kierowczniczą zdejmujesz gałki od nawiewu tam są 2 śrubki zdjemujesz plastkich regulacji nawiewu kolejne 2 śrubki nad tym ten taki trójkątny i tam są 2 śrubki z lewej strony ejst śrubka i to wszystko zatrzassków nie ma tylko ciężko to sie wyjmuje bo kierownica przeszkadza. Wiec trzeba delikatnie a zarazem troche siły :) Można odkręcić kiere ale po co. Co do licznika kilometrów to prawdopodobnie sie zaciął i po rozebraniu licznika możliwe że da sie go naprawić pozdrawiam lub kup jakieś zegary od puga tanio używane mogą być ze zniszczoną szybką to se wymienisz co Ci potrzeba Pozdrawiam

: 22 lut wt, 2005 10:14 pm
autor: Pieraś
dziekuje

: 26 lut sob, 2005 6:50 pm
autor: Robert 205
A co zrobić gdy ktoś ma ten najbardziej oszczędny licznik (taki stary podzielony na dwie części)? Czy nowy z innym daszkiem też będzie pasował? (pomijając oczywiście problemy techniczne)

: 26 lut sob, 2005 6:55 pm
autor: JoT_JoT
Ja u siebie zmiehniałem licznik miałem ten najbiedniejszy teraz mam taki jak w Garrosach czy XSach z obrotimierzem i wskaźnikiem temp. Potrzebny jest nowy licznik :) Daszke :) Czujnik temp (jeżeli wskaźnik ma działać) I przerobienie instalacji przy liczniku bo jest całkiem inaczej podłaczoy a jedna kostka jest inna