Strona 1 z 1
					
				jakis czas temu zmienilem zimowki na letnie, i pojawil sie
				: 30 kwie sob, 2005 1:23 pm
				autor: perunvit
				problem. Otoz przy wiekszych predkosciach (w miescie to jest nieodczuwalne) na trasie, samochod zaczyna "plywac". Opony byly wymieniane w dobrym serwisie, i chyba nie jest to wynikiem niewywazenia kol...co to moze byc w takim razie? Nie mam jakis szerokich kapci, zwyczajne standardowe...sa minimalnie wezsze od zimowek, ale czy mozliwa jest az taka roznica w trakcji??
			 
			
					
				
				: 30 kwie sob, 2005 1:25 pm
				autor: BubuPN
				może jest to kwestia bieżnika, albo ciśnienia?
			 
			
					
				
				: 30 kwie sob, 2005 1:32 pm
				autor: simonszop
				hmmm.. moze....KOLEINY  
  
 
p.s. letnie opony wezsze od zimowek.. 

 
			 
			
					
				
				: 30 kwie sob, 2005 1:55 pm
				autor: perunvit
				jakie koleiny, u nas drog w polsce nie ma:P a tak na serio, to nie od tego. Ano kapcie wezsze sa 

 . Tez sie zastanawialem nad cisnieniem, ale dziw bierze, ze nie sprawdzili tego. Bieznik? Nie bardzo wiem o co Ci chodzi, o układ bieznika, czy to czy zjechany jest (nadmienie ze opony nówki)?. Zalozylem tego posta, bo mam nadzieje ze wina lezy w powyzszych przykladach, a nie cosik powazniejszego 

 . Pierwsze co zrobie to zajade sprawdzic cisnienie. Pozdrowka!
 
			 
			
					
				
				: 30 kwie sob, 2005 5:42 pm
				autor: fly2b3
				może masz oponki kierunkowe i ci źle założyli 

 
			 
			
					
				
				: 01 maja ndz, 2005 11:27 am
				autor: perunvit
				dzięki ALL, to jednak było nieco nierówne ciśnienie w kapciach:P 
Ale się trochę zdziwiłem, bo to niby dobry warsztat i jako tako powinien dbać o renomę...ale... jaką tam renomę budować można na przekładaniu opon, hehe
Pozdrawiam!
			 
			
					
				
				: 01 maja ndz, 2005 11:28 am
				autor: JoT_JoT
				Jak widzisz jednak można budować renome na zmienianiu opon aż sie zdziwiłem że w warsztacie nawet nie potrafią dobrze kółek pompować 
 
 
			 
			
					
				
				: 01 maja ndz, 2005 2:01 pm
				autor: STM
				Kazda nowo zalozona opona musi sie ulozyc na feldze - nic nowego powinienes jeszcze sprawdzic wywazenie....