Strona 1 z 1
					
				drgania kierownicy
				: 14 maja sob, 2005 11:30 pm
				autor: u-boat
				Kurna jak jadę szybciej niż 90 km to coś mi zaczytna drgać kierownica. A jak dzisiaj na trasie przyłożyłem ponad 120 to mi tak drgała że aż sie zestresowałem. Kurna jakbym młot pneumatyczny miał w rękach. Co to moze być??
Może amorki bo już jakiś czas temu myślałem o wymianie i nie mogę znaleźć czasu na ich kupno i wymianę.
			 
			
					
				
				: 14 maja sob, 2005 11:33 pm
				autor: blaszka
				sprawdz tarcze i piasty czy nie sa krzywe   ten temat juz był poruszany nawet całkiem niedawno
			 
			
					
				
				: 14 maja sob, 2005 11:33 pm
				autor: JoT_JoT
				Spradź jeszcze opony a przede wszystkim ich wyważenie
			 
			
					
				
				: 14 maja sob, 2005 11:35 pm
				autor: blaszka
				raczej wywazenie nie miało by takiego wpływu na tak duze drganie wywazenie to raczej kwiestia znoszenia auta
			 
			
					
				
				: 14 maja sob, 2005 11:38 pm
				autor: JoT_JoT
				No powiem Ci że jak miałem włąśnie nie wyważone w ogóle  to zaczynało się tak od 90 100 a przy 120 to już konkretnie ale nie upieram sie że w tym przypadku będzie tak samo 

 
			 
			
					
				
				: 14 maja sob, 2005 11:46 pm
				autor: Ferguss
				tak jak JJ mówi: między 90 a 120 drganie to w większości przypadków wyważenie koła
			 
			
					
				
				: 14 maja sob, 2005 11:47 pm
				autor: blaszka
				nie no mozna spróbowac  wiadomo jak felga bedzie bardzo krzywa i jeszcze nie wywazona to bedzie drganie
			 
			
					
				
				: 14 maja sob, 2005 11:48 pm
				autor: u-boat
				oponki wymieniałem z miesiąc temu - na używane wprawdzie, ale wyglądają na mało zjeżdzone. Wyważane też były - skasowali 50zł :/
A jak sprawdzić te piasty i tarcze. Acha było już gdzieś, no dobra to poszukam. dzięki za pomoc 

 
			 
			
					
				
				: 15 maja ndz, 2005 3:54 pm
				autor: Spayky
				sprawdź  luzy na kierownicy, jeśli masz oponki ok a fele nie pokrzywione, to może to być końcówki drążków układu kierownieczego  bądź krzyżak przekładni kierownieczej się poluzował i trzeba go mocniej skręcić lub wymienić
			 
			
					
				
				: 19 cze ndz, 2005 5:21 pm
				autor: u-boat
				wymieniłem tarcze na nowe Brembo, dokręciłem łożyska, zmieniłem klocki na Remsa oraz amorki tył na Kayaba i drgania ustały. Poleciałem nim wczoraj 140 i jeszcze nie trzęsło, więc jestem bardzo bardzo zadowolony  
 
Warto było wywalić te 450 zł.  
