Strona 1 z 2
					
				Ręce zaczynają mi opadać
				: 17 maja wt, 2005 2:51 pm
				autor: putbill
				wczoraj wymieniłem kopułkę aparatu zapłonowego z palcem rozdzialacza, nowe świece, nowy filtr powietrza, ustawiony zapłon i dalej to samo.
Po tych wymianach jest troche mocniejszy, ale w czym problem. Mianowicie na wolnych obrotach nie pracuje równo (na wyższych pracuje równo), a nieraz potrafi mi zgasnąć, oczywiście zapala za pierwszym razem.
co to może być i gdzie szukać przyczyny POMÓŻCIE!!!!
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 2:57 pm
				autor: JoT_JoT
				A sprawdzałeś już ten silnik krokowy 

 Poza tym może z powietrzem coś nie tak 

 ostatnio miałem puszczone ciepłe powietrze na wtrysk i też autko nie bardzo chodziło zmieniłem i jak ręką odjął 

 
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 3:00 pm
				autor: putbill
				silnika jeszczec nie, a jakie ciepłe powietrze na wtrysk? o co chodzi 

 
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 3:09 pm
				autor: JoT_JoT
				Tak gdzie zaznaczyłem 1 zamieniłem przewody 

 podciśnieniowe jeden z nich idzie na taki regulator gdzie napisałęm 2 i on daje steruje taką klapką ile leci zimnego ile ciepłego powietrza do filtra powietrza czyli później na wtrysk no i jak zamieniłęm te kabelki zeby zobaczyć jak bedize 

 to okazało sie ze autko zaczeło mi gasnąć i mniej równo chodzić zamieniłem spowrotem i jest już OK
Ale najpierw zacząłbym na Twoim iejscu od tego silniczka krokowego 

 i ewentualnie ogólnie od  przeczyszczenia wtrysku 

 
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 3:30 pm
				autor: putbill
				dzieki że natrudziłeś sie z tymi przewodami, ale ja własnie mam tak podłączone jak Ty na zdjęciu, dobra zaczne od silniczka, acha jeszcze jedno pokasz mi na tym zdjęciu gdzie znajduje sie zawór powietrza dodatkowego
Dzieki
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 3:35 pm
				autor: JoT_JoT
				kurcze nie widze za dobrze ale na tej fotce możliwe żę wlaśnie jest źle podłączone 

 
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 3:47 pm
				autor: putbill
				wlasnie bylem przy samochodzie i tak jak go zapalilem zaczyna wyc (wysokie obroty) ii gasnie i tak za kazdym razem, czy to silnik krokowy?
daj mi numer komorki to zadzwonie teraz do Ciebie
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 5:25 pm
				autor: cheatoss
				JJ, tak swoja droga... burdel masz pod maska =]
troche estetycznie komora ucierpiala po swapie chyba =]
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 5:33 pm
				autor: Ferguss
				no po przeszczepie zawsze masz jakąś bliznę przecież  

 
			 
			
					
				
				: 17 maja wt, 2005 6:26 pm
				autor: JoT_JoT
				Ferguss pisze:no po przeszczepie zawsze masz jakąś bliznę przecież  

 
Dobrze mówisz tak to jest 

 żę troche zostało szczątków starej instalacji 

 ale spoko wszystko wiem co i gdzie mam a i pod maske doszedł komp wieć też jest więcej 

 pierdół no i jest kilka kabli wyprowadzonych pod maske do licznika tak na przyszłość 

 jak będą kiedyś mozę jakieś halogenki albo kto wie co jeszcze wstawiał odrazu  się zrobiło zapas 

:P
 
			 
			
					
				
				: 18 maja śr, 2005 2:52 pm
				autor: ZEL_MEN
				a ten lewarek po lewej to chyba żeby ci przód siedział nisko 

 małe dociążenie 

 może też o tym pomyśle bo mój nosek strasznie w górze jest 

 
			 
			
					
				
				: 18 maja śr, 2005 2:58 pm
				autor: JoT_JoT
				no lewarek w tym nie pomoże trzeba zmienić albo obciąć spręzyny 

 Ale jest oryginalny lewarek to niech jest 

 na swoim miejscu 

 
			 
			
					
				
				: 18 maja śr, 2005 3:01 pm
				autor: blaszka
				W KAZDYM PUGU  TAK JEST NO PRZYNAJMNIEJ W MODELACH OD 1,0 DO 1,4 JA TEZ TAM POWINIENEM MIEC ALE MAM POD SIEDZIENIEM UCHWYTU PRZY LEWARKU NIE  MAM DO PRZYKRECENIA GO
			 
			
					
				
				: 18 maja śr, 2005 3:09 pm
				autor: ZEL_MEN
				Naprawdę ??? o Kurde to sorry że się śmiałem może tez o tym pomyślę bo mi się wala po bagarjanie 

 nie wiedziałem to mnie zaskoczyliście 

 Dzięki że jesteście pozdrowienia 

 
			 
			
					
				
				: 18 maja śr, 2005 5:54 pm
				autor: sutores
				gdzie wogóle jest ten silniczek krokowy???