Strona 1 z 3

oryginalna czy regenerowana półoś?

: 10 sie śr, 2005 4:55 pm
autor: iveras
Co jest bardziej żywotne:
nastoletni oryginał "bez luzów", o którego raczej ciężko (ok. 170-200pln), czy regenerowana półoś z jakąśtam gwarancją, chociaż droższa (294pln) :?:

Bardzo proszę o szybką odpowiedź!

: 10 sie śr, 2005 5:33 pm
autor: invictus
Moim zdaniem regenerowana

: 10 sie śr, 2005 5:36 pm
autor: iveras
dzwoniłem do gościa co sprowadza części z Francji, pado, że ma półoś oryginalną z Francji, 'nierozrywaną' (?) i takie tam za 300.
Znajomy załatwia mi półoś regenerowaną za 294 z gwarancją, więc wezme od niego.
Mam nadzieje, że się 'nie przejade'! :mrgreen:

: 10 sie śr, 2005 5:51 pm
autor: invictus
Meczylem diesla na regenerowanej i nic... pieknie chodzila :D

: 10 sie śr, 2005 6:22 pm
autor: iveras
na czym dokładnie polega regeneracja?
Może jest to robione tak, żeby "pojeździł te pół roku aż gwarancja minie"? :mrgreen:

: 10 sie śr, 2005 6:28 pm
autor: invictus
Na tym samym co np regeneracja walka rozrzadu, lub wycinaja caly przegub i wspawuja nowy ale to zadko.

Gwarancja jest na 12 miesiecy i powiem ci ze gdyby bylo robione " na odwal sie " to nie wytrzymaloby pode mna nawet pol roku.

: 10 sie śr, 2005 8:30 pm
autor: Pieraś
no coz dla mnie cale to nie to samo co regenerowane - a spaw ..... jak dla mnie za duze przeciazenia by sie w takie cos bawic. lepiej raz drozej a dobre.

: 10 sie śr, 2005 8:38 pm
autor: invictus
A myslisz ze w fabryce caly przegob z polosia to odlew?? :wink:

Przez 12 miesiecy meczylem polos zeby w ramach gwarancji wymienic ja na nowa. Rozne cuda robilem i nawet najmniejszy luz sie nie zrobil :evil:

:mrgreen:

: 10 sie śr, 2005 8:38 pm
autor: iveras
właśnie wróciłem z nową półosią :mrgreen: Wygląda ELEGANCKO, mam nadzieję, że będzie mi dłuuugo służyć!
Znajomy mówi, że to nowa półoś, nieregenerowana, ale raczej wątpie (za 300pln?). Owszem, mógł wynieść z hurtowni nową i powiedzieć, że bierze regenerowaną (lub wogóle nic nie mówić ;) ) ...
Można to jakoś sprawdzić czy jest nowa czy regenerowana? Widział ktoś wogóle NOWĄ półoś do naszego auta :?: :D

: 10 sie śr, 2005 8:42 pm
autor: invictus
Tak - jak guma sie trzyma na opaskach to zanczy ze regenerowana ,a jak jest "wtloczona" pod cala metalowa puche to raczej oryginal

: 10 sie śr, 2005 8:50 pm
autor: iveras
ano ma opaske na zewnętrznym przegubie :cry: chociaż gumy, uszczelki, puszka wszystko new, nic trudno :)

: 10 sie śr, 2005 8:53 pm
autor: invictus
No bo jak regeneruja to wszystko praktycznie jest nowe :wink:

: 28 paź pt, 2005 10:24 am
autor: Marin205
a ile kosztuje nowa półoś??

: 28 paź pt, 2005 10:53 am
autor: blaszka
w serwisie jakies 1000zł regenerowana jakies 300zł mniej ale to w zaleznosci od wersji auta

: 28 paź pt, 2005 1:23 pm
autor: Paweł
Ja przejechałem ok. 100 tys. na regenerowanej i jest całkiem OK.