ZAWIESZENIE TYŁ!!! WAŻNE!!!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Gość

ZAWIESZENIE TYŁ!!! WAŻNE!!!

Post autor: Gość »

witam ! pytanie pewnie głównie do kaktusa. czy zawieszenie tylne od puga 309 pasuje do 205? ( jeżeli się nie myle to komuś coś takiego proponowałeś) Jeżeli tak to czy wymaga to dużo przeróbek czy nie?
panowie potrzebuje pomocy!!!!
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

do jazdy na codzien to raczej nie ma sensu bo wsadzając zawias od 309 chodzi o poszerzenie rozstawu tylnych kuł (co innego rallycross czy jakies inne zawody) a co do przerobek to trzeba przerabiac błotniki bo sie qłka nie pomieszczą a same mocowanie belki do nadwozia jest w tym samym miejscu.
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: ZAWIESZENIE TYŁ!!! WAŻNE!!!

Post autor: Mav309 »

nadia pisze:witam ! pytanie pewnie głównie do kaktusa. czy zawieszenie tylne od puga 309 pasuje do 205? ( jeżeli się nie myle to komuś coś takiego proponowałeś) Jeżeli tak to czy wymaga to dużo przeróbek czy nie?
panowie potrzebuje pomocy!!!!
Proponowac to niby ja proponowalem...:) Ale nei o to chodzi...
Musisz powiedziec co chcesz uzyskac...
Belka w 309 jest szersza, ale w wersji GTI...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

ja cały cas myslałem o gti nie wiem moze to takie zboczenie ;)
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

ZoNNk pisze:ja cały cas myslałem o gti nie wiem moze to takie zboczenie ;)

:P ekschibicjonista jeden :)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Gość

Post autor: Gość »

po pierwsze to muszę zrobić zawieszenie z tyłu, bo prawie nie pracuje, zawieszenie do 205 kosztuje ok 500 ( cena z ogłoszeń) a z 309 znalazłam za 300. A skoro by pasowało to lepiej jest mi przełożyć ten tył bo jest tańszy! Tyle jeżeli chodzi o to co chciałabym uzyskać. Ważne że by tył zaczął pracować bo inaczej to sie można zabić.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A jakimi autami do tej pory jezdzilas??

Wiesz nieraz to sie moze wydawac, trzeba pamietac ze to jednak jest belka skretna i do niej trzeba sie przyzwyczaic!

Jezeli ci nie pracuje, to trzeba znalesc przyczyne!! Bo naprawa moze byc tansza niz sie to moze wydawac.

Sprawdzic najlepiej wszystko... podniesc tyl... odkrecic amorki zdjac kola i zobaczyc czy wogole wachacze sie ruszaja :) Ale to widac podczas podnoszenia tylu - czy kolo idzie w dol.

Co do belki z 309 to owszem z wersji GTI pasuje, a czy pasuje z innych modeli?? Nie wiem... belki te roznia sie konstrukcja nieco... ale punkty mocowan belki z 309 GTi i 205 GTi sa takie same.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Gość

Post autor: Gość »

ponoć jakieś łożyska igłowe czy coś takiego są zapieczone i na 100% amorki do wymiany :cry: więc pewnie taniej wyjdzie wymiana całego zawieszenia. :? :?
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

nadia pisze:ponoć jakieś łożyska igłowe czy coś takiego są zapieczone i na 100% amorki do wymiany :cry: więc pewnie taniej wyjdzie wymiana całego zawieszenia. :? :?
jak łozyska są zapieczone to najprawdopodobniej belka do wymiany
bo jesli wachacz przestaje pracowac na łozysku to w belce robi sie jajowaty otwor i kola stają / \ zamiast | |
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Sa 2 opcje!!

1) wymiana na inna UZYWANA belke - moze bedzie ok... moze nie

2) regeneracja belki!! Wymiana lozysk itp itd.. i montaz "kalimatek" do smarowania tych lozysk - belke wtedy masz jak nowke... i dlugo wytrzymuja! Koszt to chyba od okolo 600zl do okolo 1000zl ale jest pewnosc ze wszystko bedzie ok!

Sa zwolennicy zarowno 1 jak i 2 punktu...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Gość

Post autor: Gość »

a fakt że do tej pory jeździłam Oplami Astrą 100KM i Vectrą 143KM, Fiatem punto 60 KM, Cinquecento, mazda 121, 323, Honda CRX, Pontiac LeMans, Daewoo Lanos, Lada, Skoda Octavia, ale nie wiem który miał belke skrętną, a na pewno żaden nie był tak "nerwowy" na skrecanie szczególnie przy wiekszej prędkości jak PUG205.
Ale już i tak się zakochałam w tym samochodziku :P
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zonnk - albo | \ lub / | - rozne rzeczy widzialem hehe... u mnie na szczescie (odpukac w niemalowane) stoja kola jeszcze tak | |
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A widzisz!! Zaden z nich nie mial takiej belki jak Pug.. choc Sej tez ma belke ale troche inna...

Pugi z regoly sa bardzo nerwowymi samochodami... ale jak mechanik stwierdzil ze lozyska igielkowe... to na pewno jest do wymiany lub regeneracji cala tylna belka.

Aha... czy ona skrzypi ?? Jak wsiadasz lub wysiadasz z auta?? Lub jak najezdzasz na nierownosci? Jak tak to to moze byc wlasnie efekt tych lozysk igielkowych
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

ja wymieniłem na uzywaną belke z wymienionymi łozyskami ale trafiłem na elegancki egzemplaz z niemiec za 700 złpo zimie rozbieram wymieniam łozyska uscelniacze i własnie wstawiam kalamitki - ta moja troche dostał po dupie bo kazdy strzal z rekawa na suchy asfalcie to prawie jak kraweznik
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
madafaka

Post autor: madafaka »

no była propozycja aby wymienić tył na zawieszenie od GT z hamulcami tarczowymi! 4 miesiące gwarancji! Robocizna! całość 900zł ale niestety tyle kasy to już nie mamy :cry: przynajmiej teraz!!!
ODPOWIEDZ