Które modele miały 4 tarczówki????????
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Które modele miały 4 tarczówki????????
napewno GTI, a GT i Rallye??? a może jeszcze inne???
a powiedz mozna wrzucic do 1.6 z tylu tarczowki????samer pisze:Jezleli chodzi o GTI to tylko 1.9 ma tarcze z tylu
CTI 1.9 i 1.6 ma z tylu bebny , rallye tez , diesle tez, bebny z tylu, nawet turbo. GT/XS tez bebny z tylu
Czyli tylko ma GTI 1.9 tarcze z tylu (no i oczywisce Griffe)
aha i ostatnio sie zastanwialem tez czy mozna wrzucic nieduzym kosztem ABS do 1.6Gti???bo bede takiego kupowal w lutym/marcu wiec odrazu kombiinuje co i jak!!!
pzodrawiam
O ABS to raczej od razu zapomnij - bardzo możliwe, że po prostu taniej by było kupić drugi samochód już z ABSem niż go zakładać. A zresztą - po co?
Co do tarcz z tyłu - wszyscy twierdzą, żę to nie najlepszy pomysł, bo kiepsko działa ręczny itp, itd. To ja się zastanawiam, po co w takim razie do wszystkich mocniejszych furek ładowane są do tyłu tarcze - tylko dla szpanu?
Jeśli chodzi o ręczny to ja nic nie mogę mojemu zarzucić - kwestia tylko żeby linki były sprawne i działa dobrze.
Pozdr
Piweł

Co do tarcz z tyłu - wszyscy twierdzą, żę to nie najlepszy pomysł, bo kiepsko działa ręczny itp, itd. To ja się zastanawiam, po co w takim razie do wszystkich mocniejszych furek ładowane są do tyłu tarcze - tylko dla szpanu?


Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
samer pisze:Jezleli chodzi o GTI to tylko 1.9 ma tarcze z tylu
CTI 1.9 i 1.6 ma z tylu bebny , rallye tez , diesle tez, bebny z tylu, nawet turbo. GT/XS tez bebny z tylu
Czyli tylko ma GTI 1.9 tarcze z tylu (no i oczywisce Griffe)
z tego co wiem to 1.9 GTI ma tarcze z przodu i z tyłu. Przód wentylowane a z tyłu lite.
Mav mógłbyś rozwinąć - znaczy chodzi Ci o zaciski z tyłu czy konstrukcję linek/dźwigni ręcznego?Mav309 pisze:ja nie mowie ze tarcze z tylu to zly wynalazek, tylko ze w pugu jest to niezbyt udane rozwiazanie... Czytaj mnie dokladniej
Mówi się "do Piwła" a nie "do piweła"


Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie moge zgodzic sie ze stwierdzeniem ze przy tarczach zle dziala reczny ja mam tarcze w rajdowce i nigdy na reczny nie narzekalem nawet gdy jedna linka miala pekniety pancerz.Tarcza z tyłu pozwala na lepsze wentylowanie hamulca co sprawia ze przy wiekszym skreceniu korektora hamulec jest zawsze taki sam.(przetestowane).Co do ABS-u to nie polecam w poznych gti 1.9(tj. np. u mnie) oraz w Griffe byl on montowany, ale nie dziala dobrze( za wczesnie sie wlacza). Czujniki znajduja sie tylko w przednich kolach. Wymiana wymaga rowniez wymiany pompy gdyz przy ABS wychodza z niej tylko dwa przewody ktore wchodza do ABS-u i dopiero tam rozchodza sie na cztery.Ponadto trzeba puscic kable do tylu gdyz w bagaznikyu umieszczony jest osobny komputer sterujacy praca ABS-u.Tak wiec uzadzenie jest drogie rzadkie i niewydajne.A poza tym po co psuc oryginalna piekna 1.6 przez jakies tuningowe modyfikacje.To auto i bez ingerencji hamuje niezle. Lepiej zainwestowac w nowe klocki Ferodo DS 2000 i szczeki a bedzie naprawde niezle. Pozdrawiam
DziekiAri pisze:Nie moge zgodzic sie ze stwierdzeniem ze przy tarczach zle dziala reczny ja mam tarcze w rajdowce i nigdy na reczny nie narzekalem nawet gdy jedna linka miala pekniety pancerz.Tarcza z tyłu pozwala na lepsze wentylowanie hamulca co sprawia ze przy wiekszym skreceniu korektora hamulec jest zawsze taki sam.(przetestowane).Co do ABS-u to nie polecam w poznych gti 1.9(tj. np. u mnie) oraz w Griffe byl on montowany, ale nie dziala dobrze( za wczesnie sie wlacza). Czujniki znajduja sie tylko w przednich kolach. Wymiana wymaga rowniez wymiany pompy gdyz przy ABS wychodza z niej tylko dwa przewody ktore wchodza do ABS-u i dopiero tam rozchodza sie na cztery.Ponadto trzeba puscic kable do tylu gdyz w bagaznikyu umieszczony jest osobny komputer sterujacy praca ABS-u.Tak wiec uzadzenie jest drogie rzadkie i niewydajne.A poza tym po co psuc oryginalna piekna 1.6 przez jakies tuningowe modyfikacje.To auto i bez ingerencji hamuje niezle. Lepiej zainwestowac w nowe klocki Ferodo DS 2000 i szczeki a bedzie naprawde niezle. Pozdrawiam


pozdrawiam

-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Piweł pisze:Mav mógłbyś rozwinąć - znaczy chodzi Ci o zaciski z tyłu czy konstrukcję linek/dźwigni ręcznego?Mav309 pisze:ja nie mowie ze tarcze z tylu to zly wynalazek, tylko ze w pugu jest to niezbyt udane rozwiazanie... Czytaj mnie dokladniej
Mówi się "do Piwła" a nie "do piweła"(ale jestem dzisiaj upierdliwy
)
Pozdr
Piweł
A wiec drogi Piwle (jeeez...sam tak chciales by Cie nazywali? ;P)
Chodzi wlasnei o reczny i upierdliwa jego konstrukcje...
ostatnio nie moge z tym dojsc do ladu i z wszystkimi chlopakami walczacymi z rekawami w gti 1.9 klneli na czym swiat stoi na reczny - zapiekaja sie mechanizmy...
No chyba masz jakis patent to chetnie poznam, bo dosc mam zawracania lewa noga (mozna sie zabic

P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"