Czujnik przy kole zamachowym (czujnik GMP)

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Czujnik przy kole zamachowym (czujnik GMP)

Post autor: Pagi »

Witam,

Jak ten czujnik powinien dzialac? To jest kontaktron? Powinien zwierac w jednym (gornym) polozeniu kola zamachowego?
Wychodza z niego trzy kabelki, z czego jeden wyglada jak ekran. Pomiedzy zadnym z nich nie mam przejscia, przy dzialajacym silniku tez nic sie nie dzieje... Rozlaczenie kostki tez nie powoduje zadnych zmian w pracy silnika...
Na kostce ktora do niego dochodzi sa 2 przewody, z czego na zadnym z nich nie mam ani +12V ani masy... Cos chyba jest nie tak?

Prosze napiszcie jak to powinno wygladac i jak dzialac.

Pug z 1,9 dieslem.
Chce ten czujnik wykorzystac do obrotomierza...

Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
ODPOWIEDZ