Strona 1 z 1

Silnik na wykończeniu ?

: 06 sty wt, 2004 11:54 pm
autor: maciaveli
Mój silnik zaczął chlać olej :cry: ( około litra na 250 KM ) , wycieki wykluczyłem . Podejżewam że czeka mnie kapitalka :evil: .
Ile może kosztować kapitalny remąt silnika i czy nie taniej wyjdzie kupić inny silnik ?

: 07 sty śr, 2004 12:38 am
autor: samer
Inny nie znaczy dobry ,moze sie okazac ze tez po kilku tysiacach tez bedzie lykac olej ;) Ja bym zrobil silnik dobrze i mial spokuj na kolejne 10 lat :)

: 07 sty śr, 2004 12:47 am
autor: ariel
Jeśli bierze Ci olej to czeka Cie kapitalka... i kapitał... I lepiej zrób to jak najszybciej... Ja robiłem kapitalke 1,5 roku temu i na same czesci wydałem ponad 1,2 tysia... + robocizna... Ale wszystkie czesci wybierałem dobrej jakości więc Tobie może sie udać taniej... Ale spiesz się z tym!!!

: 07 sty śr, 2004 12:48 am
autor: ZoNNk
hyba ze poszła ci uszczelka pod głowice i olej wali do cylindra

: 07 sty śr, 2004 1:18 am
autor: maciaveli
Nie ciekawa perspektywa :evil: , a o skuteczność "motodoktora" nawet nie pytam

: 07 sty śr, 2004 1:41 am
autor: tomek
jestem na gorąco z turbodieselem i ceny są takie:
-szlif tulei 130pln
-kpl tłoków opierścieniowanych 880pln
-same pierscionki 220pln
-szlif wału 140pln
-panewki główne 70pln
-korbowodowe 60pln
-uszczelka pod głowice 50-100pln
-tulejowanie na stare tołki(polski remont :D ) jakieś 600pln
trzeba się tylko zdecydować co chcemy zrobić :D
A może uszczelniacze zaworów tyle oleju puściły...
Wuj w niemczech ma passata 1,8 '92 120000km i bierze litr na 1000km!!!!!!
co najśmieszniejsze aso mówi że tak może być bo już stary jest :D :D :D

: 07 sty śr, 2004 1:48 am
autor: maciaveli
jak mam tyle wydać to wole pojeździć na tym silniku do zarżnięcia , a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić :roll: - podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2 :?

na przykład coś takiego :
http://www.mobile.de/SIDucsoxkdKN3zyetS ... 789&top=1&

: 07 sty śr, 2004 2:00 am
autor: tomek
tzn można np znienić tylko pierścionki czyli powiedzmy 300pln ale to krótkotrwały efekt... chociaż wiele ludzi to praktykuje... nie trzeba robić wszystkiego ja też w życiu nie wydam tyle pieniędzy na silnik do dwudziestoletniego auta!!!!!! ale w cenach się zorientowałem:)

: 07 sty śr, 2004 7:38 pm
autor: Ninja
maciaveli pisze:jak mam tyle wydać to wole pojeździć na tym silniku do zarżnięcia , a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić :roll: - podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2 :?

na przykład coś takiego :
http://www.mobile.de/SIDucsoxkdKN3zyetS ... 789&top=1&
Ej, calkiem w cipe auto, i to prawie poldarmo. Niemcy nie maja wstydu :D
Ciekawe tylko co znaczy to "nicht fahrbereit (Anlasser defekt)" :D

: 08 sty czw, 2004 2:55 pm
autor: Lars
maciaveli pisze:a po wstąpieniu do tej Uni europejskiej coś sobie sprowadzić :roll: - podobno będzie można wtedy sprowadzać auta bez euro 2
Owszem, będzie można sprowadzić takie auto bez Euro2 ale akcyza wciąż zostanie - sposób naliczania nadal jest niekorzystny - w przypadku tego auta koszta byłyby takie: (liczę w złotówkach EUR=4,65)

- zakup 1158
- akcyza 65% od wartości celnej wg. wartości rynkowej (tj. 3500 PLN) 2275
- VAT 500

RAZEM 3933 - tyle zapłacisz, żeby sprowadzić to auto z kwitami...

Akcyza może się zmiejszyć o ok. 3 do 5 pkt. proc.

maciaveli pisze:Ciekawe tylko co znaczy to "nicht fahrbereit (Anlasser defekt)" :D
Nie jeżdzące, uszkodzenie rozrusznika... :D

Poza tym jest napisane, że albo na części albo do zrobienia, więc raczej nie ma TUV, co po wejściu do UE spowoduje, że będzie trzeba przejść przegląd rejestracyjny, którego w Polsce jeszcze nie ma a kosztuje koło 900 Euro...

: 10 sty sob, 2004 12:33 am
autor: Globus205
mam silnik 1.4 TU3m na wtrysku ze skrzynia i wszystkim co chcesz z mojego roland garrosa ok 3 miesiecy temu pzreszedł kapitalke chodzi jak żyletka a skrzynia krótka wiec idzie fajnie sprzedaje swojego bo kupiłem GTI 1.9 i mam do zbycia całego roland garrosa bez papierków

: 11 sty ndz, 2004 12:13 pm
autor: Globus205
za silnik ze skrzynia i osprzętem chce 700zł ( 3 miesiace temu kapitalka a zapłaciłem za nia dużo wiecej ) a jak ktos chce całego to za 1400zł go sprzedam .oczywiscie bez kilku gadżetów typu stalowe sprzegło - wsadzam standardowe sprzegło i docisk :wink:

auto cały czas jeżdzi i to bardzo szybko jak na 1.4 w trasie silniczek pali niecałe 6 litrów - trasa frankfurt- gliwice ok 1000 km w jedna strone nawet sie nie zająknął :twisted: :twisted: :lol:

Re: Silnik na wykończeniu ?

: 11 sty ndz, 2004 11:06 pm
autor: samer
maciaveli pisze:Mój silnik zaczął chlać olej :cry: ( około litra na 250 KM ) , wycieki wykluczyłem . Podejżewam że czeka mnie kapitalka :evil: .
Ile może kosztować kapitalny remąt silnika i czy nie taniej wyjdzie kupić inny silnik ?
A wymieniles juz uszczelniacze zaworow ? Jesli nie to to mzoe byc przyczyna lykania oleju. Nam spalil jednego dnia 1l na 90km , wina wlasnie byly uszczelniacze, ktorych juz wsumie nie bylo ;)