Strona 1 z 1
					
				wziołem sie za obniżanie
				: 03 lis czw, 2005 5:28 pm
				autor: TOMEK-TARNÓW
				no  tak dzis postanowilem ze obetne przednie spręzyny a tył zkręce na belce!!!   
   zaczolem od tylu    sciągnolem kolo i................  kapletnie nie wiedzilem za co sie zabrac !!!    jakis drązek skrętny   sworzen  co to i gdzie to jest to niemam pojecia !!!!!!!!
    zaczne od przodu      wydarlem    kolumnie calą  po  jakis 2h  i zaczolem ciąc!   dokladnie o jeden zwój     noi  wszystko by bylo ok   gdyby sprezyna  po ucieciu   chciala wskoczyc   na swoje miejsce    ale nietety  nie miala takich chcęci !!!  i  tak sie skonczylo za  auto  stoi na     podnosniku       sprezyny     wystaje  poza   gniazdo w ktorym ma  siedziec a ja kapletnie niewiem   co robic !!!!
rady  prosze jakies i sugestie
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 5:34 pm
				autor: invictus
				sprezyny sie zbija na cieplo, zeby wskoczyly... -bez palika sie nie ma co brac
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 5:37 pm
				autor: blaszka
				idz do jakiegos zakładu gdzie naprawiaja auta tam powinni miec palnik popros zeby ci je zgrzali i naprostowali i wszystko bedzie cacy
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 5:38 pm
				autor: Ramzes
				ja tak robiłem ściągaczami i tez jakos poszło ale z trudem
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 6:20 pm
				autor: TOMEK-TARNÓW
				no wlasnie mam juz  przygotowane sciagacze i bede z nimi walczył jutro !!!!
a tylnia belka ?????   co to jest  drązek skrętny ???   a ten sworzeń ???
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 6:26 pm
				autor: moralez
				drazek skretny to taki pret co udaje sprezyne 

 
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 8:11 pm
				autor: invictus
				Tomek jak chcesz cos zmieniac musisz wiedzic  co, bo jak nie wiesz to moze sie to dla ciebie zle skonczyc. 
Te drazki to pret z wieloklinem, ktory dziala dokladnie tak jak moralez napisal. -jak chcesz zobaczyc jak to wyglada to w dziale filmy jest "wheelers dealers", gdzie koles to wyciaga. (to nie jest film instruktazowy, wiec na duzo nie licz)
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 8:34 pm
				autor: Pieraś
				Tomek zerknij w dzial techniczny bo tam jest dokladny rysunek z opisem zrobionym przez Kaktusa na ten temat oraz opisane w podobnym temacie jak rozebrac to by obnizyc tyl
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 8:42 pm
				autor: invictus
				pieras -zapodaj linka, bo jestem za gupi i znalezc nie moge... 

 
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 8:50 pm
				autor: TOMEK-TARNÓW
				acha i zrobilem zdjecia przed   i po obnizeniu tez  zrobie  foto   jak wyglada samochod  po ucieciu jednego  zwoju i skreceniu o jeden zabek  na  belce  !!
  zawsze  to fajnie popatrzec  jak  jest   przed i po !!
			 
			
					
				
				: 03 lis czw, 2005 9:07 pm
				autor: Pieraś
				Tu kaktus pokrotce opisuje jak obnizyc belke(p.s. powinno to byc w forum techn. Twój temat)
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ight=belka
drugie .....
kurcze byl post z rysunkiem i zaznaczone bylo co jest co ... taki jakby w paint robiony ale dobry ... wciaz szukam
znalazlem taki rysuneczek
http://forum.peugeot205.pl/plikownia/st ... or_264.jpg - na rysunku nr 1 to stabilizator w belce - wczesniej zle bylo przeze mnie okreslone bo nie   dopatrzylem
drazek skretny - jest to pret ktory ulega skreceniom wzdluz przekroju. dzialanie tego jest takie ze jak przykladowo jedno z tylnich kol idzie do gory to ten drazek stanowi opor - bo gdyby kolo moglo (w sumie wahacz) to krecilo by sie dookola wlasnej osi, 2 drazki skretne maja temu zapobiec. tak wiec nie sam wahacz z tylu powoduje opor ale wlasnie te 2 drazki co sa po bokach belki. tak to bym opisal swoimi slowami, jak cos niech ktos sprostuje jesli zle interpretuje
EDIT:
co do rysunku o ktorym myslalem to byl bardzo precyzyjny opis tylniej zawiechy Sad moze jak kaktus tu zerknie to przypomni sobie i wklei
 
			 
			
					
				
				: 04 lis pt, 2005 3:28 pm
				autor: invictus
				Jak ma to wkleic jak nawet nie ma ukrytego topica z wycietymi materaialami??
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/5/51A01A.HTM -TORSION BAR
Jak juz napisalem parokrotnie -nie robilbym problemow jakby to byl pierwszy raz.
I jescze jedna publiczna prosba (
zeby wszyscy wiedzieli ze to napisalem) Jezli cos nie ma wartosci strategicznej to nie chce, zeby ktokolwiek tlumaczyl moje posty -moge sobie pisac nawet jezykiem sznurkowym i to tylko moja sprawa -jakbym chcial dopisac to sam bym to zrobil, jezeli tego nie zrobilem to ma to jakis cel.
Finito
 
			 
			
					
				
				: 06 lis ndz, 2005 6:41 pm
				autor: TOMEK-TARNÓW
				jutro zaczynam a raczej koncze obnizanie samochodu !!  3 dni stoi na kołkach i jutro z  samego rana  sie za to biore  skompletowałem sprzet i   mam nadzieje ze   pojdzie bez  wiekszych  zgrzytów !!!
			 
			
					
				
				: 08 lis wt, 2005 9:31 pm
				autor: numerik
				Odpowiadam koledze może troche za późno, mam nadzieje że udało sie auto obniżyć , polecam generalnie lekture na sronie 
http://www.205gtidrivers.com/ w dziale articles, jak nie znasz angielskiego to dobrze jest kogoś poprosić o pomoc bo naprawde sporo te artykuły wyjaśniają  w różnych tematach gita.