Strona 1 z 1
GAZ MIKSER ITP. Do gazowników+Ustawienie zapłonu
: 09 lis śr, 2005 12:00 am
autor: b182
Zalozyli mi gaz do gti i mikser wsadzili przed przepływomierz(tzn juz przes sam przepływomierz leci mieszanka powietrz i gazu. Kiedy auto stoi to wolne obroty sa prawidłowe. Niestety podczas jazdy jak nacisne sprzegło silnik gasnie:( Co może bysc tego przyczyną??Aha w czasie jazdy po zdjeciu nogi z gazu słychac takie lekkie strzały z wydech,u co jest???
: 09 lis śr, 2005 12:03 am
autor: invictus
jest to, ze ci do dolotu wpycha powietrze wypierajac gaz. Ta rure, co idzie do filtra od wlotu powietrza przy atrapie odczep od samego wlotu(teog przy atrapie). i Powinien byc git
: 09 lis śr, 2005 12:51 am
autor: deejay
mixer jest dobrze - przed przepływomierzem, odkręć rurę doprowadzającą powierze do filtra od wlotu i skieruj gdzieś w bok, żeby sobie spokojnie ciągnął powierze a nie żeby było one wpychane podczas jazdy
: 09 lis śr, 2005 8:33 am
autor: b182
aha a gdzie są znaczki prawidłowego ustawienia zapłonu? na kole zamachowym czy na pasowym?? bo kiedys mechanik niemogl ich znalezc:(
: 09 lis śr, 2005 3:43 pm
autor: Sebek
no moze byc efekt zbyt ubogiej mieszanki wtedy sa napewno strzały. a napisz mi jeszcze czy masz instalacje z kompem czy bez? bo jesli z kompem to wcale nie musisz dawac rury dolotu w bok!
: 09 lis śr, 2005 3:57 pm
autor: tomek
A co ma komp do zawirowań?
Komp nie zniweluje wszystkich błędów konstrukcyjnych..
Gaz II gen. można porównać do prymitywnego gaźnika podciśnieniowego- sterowanego elekronicznie.
Wlot powietrza najlepiej "jakoś" odwrócić do tyłu, ale w każdym modelu jest na to jakiś sprytny sprawdzony sposób

: 09 lis śr, 2005 4:09 pm
autor: Sebek
dlatego pytam jaka to instalacja bo ja mam nowa na kompie z duzym stozkiem i wycietym grillem zeby wiecej powietrza łapał i da sie to wszystko zgrac bez problemu!
wracajac do tematu to sprawdz jeszcze kabelki czy przebic nie ma no i oczywiscie cewke bo to czesty powód

: 09 lis śr, 2005 6:10 pm
autor: b182
Zdjołem rure i jest ok a co do strzałów to jak przykręciłem kurek z gazem to przestało strzelać czyli była za bogata mieszanka. Palił przy spokojnej jezdzie 12l/100 km moze teraz bedzie ciut mniej. Aha kórą sróbką zmniejszac dawkę gazu ? Tżą przuy reduktorze(brc) czy tą na rurce doprowadzającej do kolektora??
: 09 lis śr, 2005 6:24 pm
autor: zowa
jak sie nie znasz na gazie to nie ruszac nic!!!!ja sobie pokrecilem i i tak sie skonczylo na wizycie u panow od gazu:)
: 09 lis śr, 2005 7:17 pm
autor: deejay
może ktoś podpowie koledze cos na temat zapłonu, bo na temat gazu....
: 10 lis czw, 2005 11:27 am
autor: Sebek
ale z tego co widać to nie problem z zapłonem a zregulacja gazu
co do strzelania to mozliwe że za bogata mieszanka była bo to jak jest za uboga to auto sie tez dławi ty go depczesz i strzela. a faktycznie jak sam nie wiesz dokładnie to nie reguluj tylko pojedz daj 10 i zrobia. O ile sie nie myle sa 3 sruby jedna to mieszanka druga obroty a trzecia to nie wiem
: 11 lis pt, 2005 8:06 am
autor: b182
juz zrobilem. wyjołem rure i niegasnie :)ale czary mary

.Zmniejszylem troche dawke gazu i juz niestrzela z rury.Narazie jest git. Dzieki za pomoc.