Strona 1 z 2
pierscionki w gicie
: 18 lis pt, 2005 10:09 pm
autor: invictus
Ktos kiedys wymienial pierscionki bez wymiany tulei??
Chodzi mi o efekt, bo niektore samochody takich akcji nie lubia i pozniej chleja 3l oleju /1000km, a inne smigaja elegancko.
Chodzi mi tylko o gita(ew diesla)
: 19 lis sob, 2005 2:19 am
autor: tomek
W dieselach wymieniają i ponoć się sprawdza ale to nie to samo co GTi
Diesel nie ma wymiennych tuleji jak git
: 19 lis sob, 2005 9:55 am
autor: b182
Moj ojciec niedawno wymieniał same pierscionki w primerze 1.6 z92r. i napoczatku faktycznie dymił.ale po okolo tygodniu całkowicie przestał bo pierscienie sie ułożyły do tulei. teraz nie bierze ani grama oleju.
: 19 lis sob, 2005 11:53 am
autor: invictus
ja wiem, ze nowe pierscionki sa elastyczne i sie ukladaja, tylko czasem potrafia sie zle ulozyc i zrobic "beczke" z tulei... dlatego pytam czy ktos ma jakies doswiadczenia z gitem
: 19 lis sob, 2005 3:39 pm
autor: IGI
o ja tez jestem ciekawy bo przymierzam sie do takiego triku i podobno z tego co rozmawialem z kolesiami z warsztatow ktore szlifuja waly tuleje i tp to mowia ze moze byc albo lepiej albo gorzej i sie tak zastanawiam bo kurcze komplet pierscienie grosze nie kosztuje ale z drugiej strony to chla mi z 1l/1000-1500
: 19 lis sob, 2005 6:53 pm
autor: rado83
Panowie dokladnie ale zazwyczaj taka czynnos pomaga jesli jest poprawnie wykonana;)Wymienialem juz pare razy w autkach i zawsze było ok;
: 19 lis sob, 2005 7:59 pm
autor: mi
u mnie Kaktus zmianiał same pierścienie (bo jak sie okazało tuleje były w całkiem niezłym stanie

) i najpierw dolałem jakieś pół litra oleju (głównie zeby dojść z minimum na 3/4 na bagnecie) i od 900 kilometrów ani grama wiecej.
: 19 lis sob, 2005 10:57 pm
autor: invictus
dzieki mi

: 20 lis ndz, 2005 9:00 am
autor: b182
A panewki zeby wymienic trzeba cały silnik drzeć czy mozna to zrobic bez wyjmowania??.Aha i czy zawsze trzba robic szlif wału???
: 20 lis ndz, 2005 12:33 pm
autor: invictus
panewki korbowodowe trzeba wymienic, bo na starych nie zalozysz jak odepniesz korby, zeby zmienic pierscionki. Glowne moga zostac. Korbowodowe da sie bez szlifu
: 20 lis ndz, 2005 1:14 pm
autor: Piweł
...
: 20 lis ndz, 2005 1:50 pm
autor: invictus
to niezlupenie tak -te panewki nowe nie sa, ryzyko ze sie obroca po ponownym zalozeniu jest za wysokie -szkoda ryzykowac. Co do szlifu to zakladac panewki glowne na wal z przebiegiem ponad 220k bez szlifu troszke mija sie z celem...
: 20 lis ndz, 2005 5:11 pm
autor: IGI
przecierz panewki sie obracaja kiedy sa juz bardzo zuzyte
: 20 lis ndz, 2005 5:17 pm
autor: invictus
zgadza sie, ale po co kombinowac i ryzykowac skoro komplet korbowodowych to kolo 80 zl?? Wiesz, ze zawsze jak rozbierasz, a pozniej skladasz cos zuzytego, to zaraz to sie rozsypie..

: 20 lis ndz, 2005 5:43 pm
autor: mi
gti ma kuty wał, dość trudno go zarżnąć, u mnie są wymienione panewki wszystkie, a wał ani Przecinaka (który mam teraz), ani mój szlifu nie potrzebował.