Strona 1 z 1

maly problem

: 23 lis śr, 2005 11:34 pm
autor: IGI
witam slucjajcie rozebralem swoj silnik 1,9 gti xu9jaz z 88 roku i kupilem drugi z 92 i teraz skladam z 2 jeden i zastanawiam sie ktore tuleje zainstalowac bo oba komplety mniejwiecej sa tak samo zuzyte ale w tym z mojego silnika z 88 roku sa ciensze pierscienie niz w tym z 92 roku wiec ktore wziasc?i dlaczego sie ruzna gruboscia jesli to ten sam silnik?

: 23 lis śr, 2005 11:38 pm
autor: invictus
Jaz z '88?? nie sluszalem... widac jakis niedoinformowany jestem...

: 23 lis śr, 2005 11:45 pm
autor: IGI
no a z 2 polowy 88r? nie bylo jaz

: 23 lis śr, 2005 11:52 pm
autor: invictus
teoretycznie IX '88(i niby do 95), ale na stronie pary jest inaczej... sam nie wiem :)

: 24 lis czw, 2005 12:54 am
autor: IGI
no nie wiem mam oznaczrenia dkz i mam motronik i lambde to 130 konna wersja to napewno nie jest ale co z moimi pierscieniami?

: 24 lis czw, 2005 12:37 pm
autor: Sebek
no penie sie juz bardziej zuzyły wiec zrób przekładke z tamtego

: 24 lis czw, 2005 6:02 pm
autor: IGI
okazalo sie ze te ktore mialem z 92 roku to juz byly robione i zmieniane pierscienie a byly grubsze dlatego ze ktos roztaczal te rowki w ktorych siedza pierscienie, wiec kupilem pierscienie do mojego starego z 88 roku bo sa w lepszym stanie niz te z 92 roku bo u mnie byly nominaly

: 25 lis pt, 2005 9:14 am
autor: cyborg
Generalnie lepsze sa ciensze pierscienie bo daja mniejsze opory poprzez mniejsza powierzchnie tarcia. Ja bym zalozyl ciensze jesli obydwa komplety sa w podobnym stanie

: 25 lis pt, 2005 10:11 am
autor: IGI
no i tak wlasnie zrobilem bo bo tamtych tlokow nie bylo pierscieni wszystko trzeba by dobierac a tak kupilem nominaly