Dokladnie tak jak mowisz!!
Ja bym tu jednak dodal jeszcze jedna uwage, odnosnie modyfikacji ukladu dolotowego.
Jezeli chcemy poprawic prace silnika w gornym zakresie obrotow, to stozek powinnismy zamontowac jak najblizej przepustnicy... a gumy laczace przepustnice i przeplywomierz powinny miec dosc duza srednice.
Jezeli chcemy poprawic osiagi silnika na srednich obrotach, to odleglosc miedzy stozkiem a przepustnica, powinna juz byc wieksza, a rury dolotowe powinny miec mniejsza srednice.
Wszystko to dziala na zasadzie podcisnienia, i zjawisk falowych, co jest dosc skomplikowane.
Co do fotek, to na dniach je zrobie. Wlasnie dostalem pewne "dofinansowanie"

I juz dzis jade zamowic nowe zawory, nowe prowadnice, wszystkie uszczelki i uszczelniacze, pozniej zawioze glowice do planowania, i szlifu zaworow, oraz na montaz prowadnic... i pozniej bede ja juz wreszcie wkladal do autka
Eksperymentalny robie takze wlasnie dolot... wywalam uklad odpowietrzania skrzyni korbowej z ukladu dolotu ... te 2 weze co ida od korka, odprowadze do 2 litrowego zbiorniczka, w celu oczyszczenia mieszanki (bo tak to zawsze zassie jakis syf z pary olejowej)
Druga rzecza, jest wywalenie ssania

Autko byc moze bedzie mialo problemy na zimnym silniku, ale za to jak sie nagrzeje bedzie ok

A co wazniejsze pozbede sie metra zbednych gum.
Jak juz to poskladma to oczywiscie pocykam fotki itp. I wrzuce na stronke.